🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43882.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

از نمایشگر انعطاف پذیر تا واقعیت افزوده؛ نگاهی به تکنولوژی های انقلابی موبایل در آینده نزدیک

صنعت تلفن همراه با سرعت سرسام آوری به پیش می رود و هر ساله شاهد ارتقاء قابل توجه دوربین، پردازنده و دیگر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هستیم. شاید تا چند سال قبل ...

صنعت تلفن همراه با سرعت سرسام آوری به پیش می رود و هر ساله شاهد ارتقاء قابل توجه دوربین، پردازنده و دیگر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری هستیم. شاید تا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - چند سال قبل تعبیه حسگر اثر انگشت، دوربین دوگانه و پرداخت بیسیم در موبایل ها بعید به نظر می رسید، اما اکنون این موارد به امکانات عادی و بدیهی بدل شده.

با توجه به این روند، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مطمئناً آینده ای هیجان انگیز را در صنعت موبایل پیش رو داریم. در ادامه به چند حوزه اساسی خواهیم پرداخت که می توانند در زمانی نه چندان دور، تحولی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بزرگ را در عرصه این گجت های محبوب به وجود آورند.

نمایشگرهای تاشو

مدت هاست که از نمایشگرهای تاشو، انعطاف پذیر و خم شدنی به عنوان انقلاب بعدی موبایل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یاد می شود، اما اکنون واقعاً به نقطه ای در تکنولوژی رسیده ایم که تولید چنین محصولاتی را بسیار محتمل نشان می دهد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

سامسونگ چندی پیش نمایشگر بسط پذیر خود را معرفی کرد

چند ماه قبل کمپانی لنوو نمونه اولیه دستگاه هایی با نمایشگر انعطاف پذیر را به نمایش گذاشت، و سامسونگ نیز چند هفته پیش از نمایشگر بسط پذیر خود رونمایی کرد. البته هنوز مشخص نیست پنل بسط پذیر سامسونگ در چه محصولاتی کاربرد خواهد داشت، اما واضح است که کمپانی کره ای می خواهد این فناوری را در محصولات مصرفی و عمومی به کار گیرد و هدفش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - صرفاً نمایش توانایی ها و تحریک رقبا نبوده است.

در سال - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جاری خبرها و شایعات زیادی در رابطه با موبایل تاشدنی سامسونگ به نام - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - «گلکسی اکس» به گوش رسیده و آخرین گزارش ها، از رونمایی آن در سال 2018 حکایت دارند. با این حال، هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد مشخصات این دستگاه و زمان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دقیق - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رونمایی از آن وجود ندارد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقیواقعیت این است که نمونه نمایشگرهای منعطف از مدت ها قبل توسط شرکت هایی همچون ال جی در جی فلکس و سامسونگ در موبایل های سری اِج و پرچمداران اخیرش به کار گرفته شده، و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حتی اگر تلفن های همراه کاملاً انعطاف پذیر به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بازار مصرفی راه نیابند، قطعاً نمایشگرهای ضد ضربه و غیر قابل شکستن می توانند خیال بسیاری از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاربران را از آسیب های فیزیکی راحت سازند.

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر

با حرکت به سمت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نمایشگرهایی با حداقل حاشیه در طرفین، شرکت های سازنده موبایل به دنبال راهکاری هستند تا استفاده از فناوری هایی همچون حسگر اثر انگشت و دکمه فیزیکی هوم (دو قربانی اصلی افزایش ابعاد صفحه نمایش) را به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نحوی ادامه دهند. به همین دلیل تکنولوژی حسگر اثر انگشت زیر یا داخل نمایشگر در حال توسعه است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

گلکسی نوت 8 هم از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بی بهره است

زمانی که سامسونگ برخلاف شایعات اولیه از این فناوری در گلکسی اس 8 استفاده نکرد، بسیاری از کاربران ناامید شدند، به خصوص اینکه حسگر اثر انگشت این موبایل پرچمدار در موقعیت نامناسبی در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پشت بدنه جای گرفته است. حتی برخی گزارش ها نشان می دهند فبلت محبوب - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این شرکت یعنی گلکسی نوت 8 که چند ماه دیگر وارد بازار می شود نیز از این فناوری بی بهره است.

با این حال، سامسونگ تنها شرکتی نیست که به دنبال پیاده سازی این فناوری می رود. ال جی مشغول توسعه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فناوری مشابهیست، و سینپتیکس (Synaptics) که حسگرهای بسیاری از شرکت های سازنده موبایل را تأمین می کند نیز مدل FS9100 را معرفی کرده که از زیر شیشه 1 میلیمتری قادر به تشخیص اثر انگشت است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

کوالکام هم به تازگی از نسل جدید حسگرها فراصوت و سه بعدی Sense ID رونمایی کرده که از زیر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سطوحی مانند شیشه یا فلز به خوبی عمل می کند. نمونه آزمایشی چنین موبایلی را چندی پیش شرکت چینی ویوو (Vivo) به نمایش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گذاشت.

با این تفاسیر، اگرچه دکمه فیزیکی هوم مجهز به حسگر اثر انگشت به این زودی ها میدان را ترک نمی کند و به خصوص در موبایل های میان رده و ارزان قیمت حضور خواهد داشت، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اما یقیناً در آینده ای بسیار نزدیک شاهد موبایل هایی با اسکنرهای تعبیه شده در داخل یا زیر نمایشگر خواهیم بود.

دوربین هایی با قابلیت بزرگنمایی

سال گذشته دوربین های دوگانه به قابلیتی عادی در اکثر پرچمداران و حتی میان رده - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های بازار تبدیل شدند و شرکت های مختلف، هرکدام به نحوی از این فناوری بهره جستند. اگرچه اکثر سازندگان از دوربین دوگانه برای افزایش کیفیت تصاویر استفاده می کنند، اما در برخی موارد هم این قابلیت برای بزرگنمایی بدون افت کیفیت به کار گرفته شده.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

فناوری جدید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اوپو، زوم اپتیکال 5 برابری را در موبایل ها نوید می دهد

همان طور که می دانید، لنزهای تله فوتو به عنوان وسیله جانبی برای موبایل های مختلف در بازار موجودند، اما کیفیت چندان خوبی ندارند و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جابجایی و استفاده از آنها هم کمی دشوار است. آیفون 7 پلاس و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اوپو R11 نشان دادند که این قابلیت در موبایل ها هم قابل پیاده سازی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است، و وان پلاس 5 نیز بزرگنمایی دو برابری را بدون - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاهش کیفیت ارائه می دهد.

البته در دنیای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عکاسی، 2x بزرگنمایی چندان تغییری در شرایط ایجاد نمی کند، و زوم دیجیتالی هم کاهش کیفیت را به همراه خواهد داشت. اوپو چندی پیش فناوری Precision Optical Zoom را معرفی کرد که می تواند تا 5 برابر بزرگنمایی اپتیکال را به همراه بیاورد، و چیپست کایرن 960 هوآوی هم از 4x زوم اپتیکال پشتیبانی می کند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

از طرفی، شایعات از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قابلیت بزرگنمایی 3 برابری در ماژول دوربین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دوگانه گلکسی نوت 8 حکایت دارند؛ شرکت Corephotonics فناوری بزرگنمایی 3 تا 5 برابری را معرفی کرده، و کمپانی LinX که توسط اپل خریداری شد هم می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تواند با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بهره گیری از سه یا چهار سنسور دوربین، کیفیت تصاویر و قابلیت زوم را افزایش دهد.

بنابراین زوم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اپتیکال 2 برابری در موبایل های کنونی، تازه اول راه است و قطعاً در آینده ای نزدیک، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - موبایل هایی با توانایی ثبت تصاویری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بسیار با کیفیت و بزرگنمایی بیشتر را خواهیم دید.

ناوبری در فضای سرپوشیده با VPS

همگی ما - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از GPS برای مسیریابی و رسیدن به مقصد در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فضای باز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - استفاده کرده ایم، اما فناوری مشابهی برای محیط - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های بسته - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هم پیشنهاد شده است. گوگل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در کنفرانس I/O امسال از تکنولوژی VPS مبتنی بر واقعیت افزوده رونمایی کرد که در موبایل های سازگار با تانگو (Tango) استفاده خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

سیستم موقعیت یاب بصری یا VPS بدون نیاز به سیگنال ماهواره ای عمل می کند

کاربرد اولیه این فناوری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در فروشگاه های بزرگ، ساختمان های اداری و انبارهاست که چیدمان محصولات مختلف یا مکان های مهم را مشخص کرده و سپس کاربران با استفاده از تانگو بتوانند در محیط جابجا شوند، محصول مورد نظر خود را خریده، یا به مقصدشان برسند. VPS ترکیبی از فناوری های بینایی کامپیوتر، یادگیری ماشین، و نقشه برداری داخلی را برای تعیین موقعیت کاربر و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مسیریابی تا هدف - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به کار می گیرد و بدون نیاز به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سیگنال GPS به کار خود - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ادامه می دهد.

گوگل می - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گوید VPS به افراد دچار اختلالات بینایی هم کمک می کند تا بدون مشکل به رفت و آمد در مکان های خاص بپردازند. به هر حال حتی اگر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - موبایل های مجهز به فناوری تانگو چندان مورد استقبال قرار نگیرند، فناوری های توسعه یافته بر اساس آن می توانند کاربردهای بسیار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - زیادی را در حوزه واقعیت افزوده به ارمغان بیاورند.

اپلیکیشن های واقعیت افزوده

واقعیت افزوده (AR) - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دامنه وسیعی از فناوری ها را در بر می گیرد که بعضی از آنها به سخت افزار خاص - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و قدرتمندی نیاز ندارند و بیشتر به تصاویر حاصل از دوربین دستگاه و اضافه کردن اطلاعات به آن متکی هستند. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اگرچه دستیارهای دیجیتالی و فناوری های تشخیص - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - صدا در حال حاضر در امر جستجو و فراهم ساختن اطلاعات مورد نیاز کاربر به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خوبی عمل می کنند، اما واقعیت افزوده می تواند این حوزه را به سطحی فراتر برساند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

گوگل لنز یکی از مثال های ابتدایی برای این فناوریست که به زودی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. در این اپلیکیشن از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فناوری های بینایی کامپیوتر و یادگیری ماشین برای ارائه اطلاعات در مورد اشیاء و مکان های اطراف استفاده می شود، مثلاً می توانید گیاه یا منظره روبرو را بشناسید، اطلاعات شبکه وای-فای را اسکن کنید، یا نظرات - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مشتریان رستوران آن سوی خیابان را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مطالعه نمایید.

شاید تا فراگیر شدن فناوری تانگو به دو یا سه سال زمان نیاز داشته باشیم

با توجه به پیشرفت قابل توجه پلتفرم تانگو، می توان پتانسیل زیادی را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برای فناوری واقعیت افزوده در محیط - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های آموزشی، حوزه گردشگری، بازاریابی و تبلیغات، خرده فروشی و غیره متصور شد. البته برخلاف موارد قبلی، این تکنولوژی هنوز در مراحل کاملاً ابتدایی قرار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دارد و احتمالاً تا فراگیر شدن آن به 2 یا 3 سال زمان نیاز داشته باشیم، اما در آن زمان بدون شک تمام مردم از این اپلیکیشن ها استفاده خواهند کرد.

نمایشگرهای سازگار پذیر (نرخ رفرش متغیر)

اگر بخواهیم واقعیت افزوده و مجازی اوج - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بگیرند، به نمایشگرهایی با نرخ بازنشانی (رفرش) متغیر نیاز داریم که در شرایط کاربری مختلف، بهترین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تصاویر را نمایش بدهند. همگام سازی خروجی پردازشگر گرافیکی با نرخ رفرش نمایشگر، هرگونه پرش در تصویر را از بین می برد، قابلیتی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - که می تواند احساس سرگیجه و ناراحتی حین تجربه واقعیت مجازی را از بین ببرد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

حتی خارج از واقعیت مجازی، مزایای زیادی را می توان برای نمایشگرهای سازگار پذیر در موبایل برشمرد. افزایش نرخ رفرش باعث نمایش بهتر انیمیشن ها و رابط کاربری می شود، و بازی ها و ویدیوها نیز روان تر اجرا می شوند. از طرفی در مواقعی که با تصویر ثابتی روبرو هستیم، نرخ رفرش کاهش یافته و در مصرف باتری صرفه جویی می گردد.

نمایشگرهای نسل جدید آیپد پرو، نرخ رفرش متغیر دارند

اپل به تازگی از نمایشگرهای سازگار پذیر خود - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با نام ProMotion رونمایی کرده که حداکثر نرخ رفرش 120 هرتز را در نسل جدید آیپد پرو به ارمغان می آورند، اما باید دید آیا این تکنولوژی به موبایل ها نیز راه می یابد یا خیر. کوالکام در چیپست اسنپدراگون 835 از فناوری مشابهی به نام Q-Sync پشتیبانی می کند و بنابراین، فقط باید منتظر ساخت نمایشگرهای سازگار با آن در ابعاد موبایل بود.

جمع بندی

مواردی که در بالا گفته شد، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قطعاً تمام پیشرفت های هیجان انگیزی نیستند که در آینده نزدیک با آنها روبرو خواهیم شد، اما از جمله مواردی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به شمار می روند که به مرحله خوبی از پیشرفت رسیده اند. از طرفی غول های تکنولوژی و تولید کنندگان برتر موبایل به سطحی از دانش و فناوری رسیده اند که می توانند ما را شگفت زده کنند.

بنابراین همان طور که آرزوهای دست نیافتنی چند سال پیش به بدیهیات امروزمان تبدیل شده اند، طی سال های آتی نیز پیشرفت شگرفی را در عرصه موبایل، کامپیوتر، بازی های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ویدیویی، واقعیت مجازی و دیگر حوزه های مرتبط شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone