🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38337.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویری از موبایل مقاوم بعدی سامسونگ که می تواند Xcover 5 باشد

به نظر می رسد سامسونگ برای عرضه یک اسمارت فون مقاوم دیگر آماده شده که ممکن است مدلی تحت برند Xcover یا Active باشد. اخیراً تصویری در فضای مجازی منتشر شده که بخش پشتی بدنه ...

به نظر می رسد سامسونگ برای عرضه یک اسمارت فون مقاوم دیگر آماده شده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که ممکن است مدلی تحت برند Xcover یا Active باشد. اخیراً تصویری در فضای مجازی منتشر شده که بخش پشتی بدنه یک موبایل مقاوم (Rugged) از سامسونگ را به نمایش در می آورد؛ اما مشخص نیست که این موبایل متعلق به کدام یک از خانواده موبایل های سامسونگ است.

از آن جایی که برخلاف موبایل گلکسی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اس 8 اکتیو، خبری از سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی نیست می - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - توان حدس زد که این موبایل در واقع Xcover 5 نامیده خواهد شد. علاوه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بر این، فلاش سه گانه LED هم روی پنل پشتی به چشم می خورد که مشخصه ای بیش از حد لوکس برای چنین موبایلی به حساب می آید؛ البته - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اگر واقعی فلاش سه گانه LED در کار باشد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

با توجه به زمان بندی انتشار این تصویر، می توان فرض را بر این نیز گذاشت که تصویر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بالا به موبایل معرفی نشده گلکسی اس 9 اکتیو تعلق دارد، اما این موضوع اندکی دور از ذهن به نظر می رسد.

گفتنی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است که به جز این تصویر، هیچ اطلاعات دیگری از موبایل مقاوم سامسونگ منتشر نشده و به همین خاطر احتمالاً باید چند هفته دیگر منتظر باقی بمانیم تا گزارش های بیشتری منتشر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شود یا خود کره ای ها - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به صورت رسمی از دستگاه رونمایی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone