🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43381.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگر آیفون 8 تراکم پیکسلی بسیار بالایی خواهد داشت

آیفون 8، همان موبایلی که این روزها خبرهای زیادی در موردش می شنوید، احتمالاً علاوه بر طراحی انقلابی (در بین مجموعه محصولات اپل) به نمایشگری با رزولوشن بسیار بالا هم مجهز خواهد شد. طبق توییتی ...

آیفون 8، همان موبایلی که این روزها خبرهای زیادی در موردش می شنوید، احتمالاً علاوه بر طراحی انقلابی (در بین مجموعه محصولات اپل) به نمایشگری با رزولوشن بسیار بالا هم مجهز خواهد شد.

طبق توییتی که از سوی «استیو تروتن اسمیت»، یکی از توسعه دهندگان مشتاق اکوسیستم اپل منتشر شده، اطلاعات فرمور هوم پاد نشان می دهد رزولوشن بخش اصلی نمایشگر آیفون 8 - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - برابر با 2436×1125 پیکسل است. جالب اینجاست که چند ماه قبل هم «مینگ-چی کو» افشاگر معروف اپل دقیقاً همین ارقام را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گزارش کرده بود.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

طبق تصویر شماتیک زیر، بخشی از نمایشگر 5.8 اینچی آیفون 8 به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قسمت «فانکشن» اختصاص دارد که دکمه مجازی هوم و دیگر موارد مورد نیاز را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

اگر این ارقام - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - صحت داشته باشند، می توان نتیجه گرفت که نمایشگر آیفون بسیار بهتر از محصولات کنونی این شرکت خواهد بود. به عنوان مثال آیفون 7 رزولوشن 750×1334 پیکسلی را در قالب نمایشگری 4.7 اینچی ارائه می دهد، که طبق استانداردهای اپل با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تراکم 326 پیکسل بر اینچ، «رتینا» نامیده می شود. حال رزولوشن 1125×2436 پیکسل برای نمایشگر 5.15 اینچی می تواند تراکم 521ppi را به ارمغان بیاورد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

اپل در نخستین آیفون از رزولوشن 320×480 پیکسل استفاده کرد، اما آیفون 4 که نخستین موبایل مجهز به نمایشگر رتینا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - محسوب می شد، رزولوشنی معادل 640×960 پیکسل داشت.

با توجه به این اقدام، می توان صفحه نمایش آیفون 8 را در کنار دیگر پرچمداران کنونی بازار قرار داد که با توجه به تراکم پیکسلی بالا، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تجربه هرچه بهتر واقعیت مجازی را ممکن می سازند. البته باز هم تا زمان معرفی رسمی این تلفن همراه مورد انتظار، نمی توان در مورد هیچکدام از ویژگی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های فوق با اطمینان کامل صحبت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone