تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24049.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آمازون کالاهای فروش نرفته در انبارهای خود را به نیازمندان می دهد

یکی از انتقاداتی که به شرکت آمازون می شود از بین بردن کالاهای فروش نرفته و مازاد توسط این کمپانی است. ظاهرا این شرکت به انتقادات گوش داده و قرار است این قبیل کالاها را ...

یکی از انتقاداتی که به شرکت آمازون می شود از بین بردن کالاهای فروش نرفته و مازاد توسط این کمپانی است. ظاهرا این شرکت به انتقادات گوش داده و قرار است این قبیل کالاها را به شرکت های نیازمند هدیه کند.

طبق گزارشی که خبرگزاری CNBC منتشر کرده، آمازون قرار است از طریق برنامه «Fullfilment by Amazon» کالاهای فروش نرفته و مازاد در انبارهای خود را از طریق شرکت Good360 در ایالات متحده و شرکت های Newlife و Barnardo در انگلستان، به دست سازمان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - های غیرانتفاعی برساند. از این پس کالاهای مازاد تمام شرکت های آمریکایی و بریتانیایی که با آمازون همکاری می کنند، به طور پیش فرض بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران

جالب است بدانید برای شرکت هایی که محصولاتشان در سایت آمازون به فروش می رسد از بین بردن کالاهای مازاد گزینه ای آسان و ارزان قیمت است. این شرکت ها به ازای از بین بردن هر کالا تنها 15 سنت می پردازند، اما اگر بخواهند آنها را پس بگیرند باید به ازای هر کالا 50 سنت هزینه کنند.

به گزارش یکی از سایت های فرانسوی آمازون - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - در سال 2018 و فقط در کشور فرانسه بیش از 3 میلیون کالای مختلف از بین برده است. در ادامه گزارش گفته شده این شرکت هر چند وقت یکبار انبارهای خود در بریتانیا و فرانسه را از اجناس مازاد پاکسازی می کند.

گفته می شود فقط یک مرکز 293 هزار کالا را در بازه ای 9 ماهه روانه سطل زباله کرده است. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - تعدادی از خبرنگاران با پوشش کارکنان آمازون به یکی از مراکز امحای آمازون رفته و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - خروج تلویزیون ها و اسباب بازی های آکبند را - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - گزارش داده اند.

اقدام شرکت آمازون برای رساندن کالاها به دست افراد نیازمند به جای از بین بردن آنها از آخرین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - تلاش های این کمپانی برای کاهش پسماندهای ناشی از ارسال پستی محصولات هم هست. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر امیرکلا استان مازندران - این شرکت کمپانی هایی که محصولات کوچک را در کارتن های بزرگ به دست مشتری برسانند 1.99 دلار جریمه می کند. در صورتی که شرکت ها مطابق مقررات آمازون بسته بندی محصولات خود را انجام دهند به ازای هر کالا 1 دلار اعتبار می گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوکرپ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روزتون بخیر نمایندگی شما میدان انقلاب امیرکلا تعمیرات یخچال بلومبرگ DND1971E/X داره؟
پاسخ: بله در میدان انقلاب شهر امیرکلا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone