تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27273.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سامانه اشتغال ایرانیان تا نیمه تیرماه راه‌اندازی می‌شود؛ شفافیت آمار بازار کار

معاون وزیر کار از راه اندازی سامانه اشتغال ایرانیان تا نیمه تیرماه خبر داد و تاکید کرد در این سامانه اطلاعات تمام افراد در سن کار، بیکار، شاغل و حتی جمعیت غیرفعال سرشماری می‌شوند. «عیسی ...

معاون وزیر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - کار از راه اندازی سامانه اشتغال ایرانیان تا نیمه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - تیرماه خبر داد و تاکید کرد در این سامانه اطلاعات تمام افراد در سن کار، بیکار، شاغل و حتی جمعیت غیرفعال سرشماری می‌شوند.

«عیسی منصوری» در گفتگو با مهر، با اشاره به راه اندازی سامانه اشتغال ایرانیان، عنوان کرده که این سامانه در مراحل پایانی پیاده سازی قرار دارد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی راه اندازی خواهد شد. وی با بیان اینکه سامانه اشتغال ایرانیان حداکثر تا پایان تیرماه آغاز به کار خواهد کرد، درباره کارکرد و اهداف این سامانه افزود: «در این سامانه جزئیات اطلاعات مربوط به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - بازار کار ثبت می‌شود.»

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه سامانه اشتغال ایرانیان اطلاعات همه افرادِ در سن کار اعم از شاغلان، بیکاران و حتی جمعیت غیرفعال را پوشش می‌دهد، درباره وجه تمایز این سامانه با گزارشات نیروی کار مرکز آمار ایران، اظهار داشت:

«گزارشات مرکز آمار از نیروی کار ماهیت «آماری» دارند اما آمار سامانه جامع اشتغال ایرانیان گزارشات «ثبتی» است. به عبارتی گزارشات سامانه اشتغال ایرانیان به صورت مستند و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - دال بر اطلاعات شفاف بازار کار در لایه‌های مختلف است.»

منصوری با بیان اینکه برای سیاست‌گذاری دقیق در بازار کار نیازمند اطلاعات دقیق از بازار کار هستیم، گفت: «به همین دلیل با راه اندازی سامانه جامع اشتغال ایرانیان سعی داریم به اطلاعات دقیقی از داده‌های مربوط - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - به بازار کار دسترسی داشته باشیم.»

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - وزیر کار باور دارد در سامانه جامع اشتغال ایرانیان، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - شناسنامه یک فرد به لحاظ شغلی ثبت می‌شود. وی درباره بازیگران و محل کاربرد این اطلاعات افزود:

«علاوه بر اینکه داده‌های مربوط به شناسنامه شغلی افراد می‌تواند در سیاست‌گذاری‌های بازار کار کمک کند، این اطلاعات به صورت مدیریت شده در اختیار بازیگران بازار کار از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - جمله کارفرمایان و کاریابی‌ها قرار می‌گیرد.»

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بخشی از اشتغال کشور، «غیررسمی» است، تاکید کرد: یکی از مزیت‌های مهم سامانه جامع اشتغال ایرانیان، شناسایی اشتغال - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - غیررسمی است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان

آخرین آمارهای رسمی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - در ایران نشان می‌دهند در سال ۱۳۹۷، جمعیت افراد شاغل در ایران حدود ۲۳.۸ میلیون نفر بوده است. نرخ بیکاری کل کشور در همان سال نیز ۱۲ درصد و نرخ مشارکت اقتصادی به ۴۰.۵ درصد اعلام شده است. بر اساس آمار، ۸۶ درصد مردان و ۷۷ درصد زنان کشور در سال ۱۳۹۷ در بخش خصوصی فعالیت داشته‌اند؛ یعنی چیزی حدود ۱۷ میلیون مرد و ۳/۳ میلیون زن و در مجموع، بیش از ۲۰ میلیون نفر در بخش غیردولتی مشغول به کار هستند.

بسیاری معتقدند معیارهای سنجش اشتغال به گونه‌ای است که حتی بسیاری از بیکاران هم در آمارها شاغل به حساب - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - می‌آیند و راه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - حلی که در این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر تربت جام استان خراسان - مورد در چند سال اخیر مطرح شده اعطای کد اشتغال به هر ایرانی شاغل و در واقعی ثبتی شدن آمار اشتغال است. تابستان سال گذشته بود که چنین طرحی در کنار سامانه اشتغال مطرح شد و این موضوع قرار است تا در تابستان امسال به مرحله اجرایی برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone