🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10717.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ماسک‌ تنفسی هوشمند ریزر به‌زودی با نام Razer Zephyr روانه بازار می‌شود

ریزر به صورت رسمی نام پروژه ماسک‌ تنفسی هوشمند خود را به Razer Zephyr تغییر داد. ماسک‌ هوشمند ریزر دارای ویژگی‌های جذابی مانند فیلترهای درجه N95، طراحی شفاف، تقویت کننده صدا و LED است. حدودا ...

ریزر به صورت رسمی نام پروژه ماسک‌ تنفسی هوشمند خود را به Razer Zephyr تغییر داد. ماسک‌ هوشمند ریزر دارای ویژگی‌های جذابی مانند فیلترهای درجه N95، طراحی شفاف، تقویت کننده صدا و LED - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - است.

حدودا شش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - ماه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - قبل ریزر ماسک‌های Project Hazel خود را معرفی کرد. ماسک ریزر همزمان با - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - شیوع ویروس کرونا ویژگی‌های بسیار زیاد و کاربردی را ارائه می‌کند که همین موضوع باعث توجه بسیار زیاد مصرف‌کنندگان شده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - است. اکنون شرکت تولیدکننده با انتشار ویدیو جدیدی اعلام کرد که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - این پروژه در ادامه با نام تجاری جدیدی یعنی Razer Zephyr شناخته می‌شود. این خبر در حالی اعلام شده که مدیرعامل ریزر اعلام کرده بود ماسک تنفسی هوشمند آن‌ها پاییز امسال به بازار عرضه می‌شود.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس

Zephyr در آزمایش‌های کارایی فیلتر باکتریایی (BFE) برای باکتری‌های بزرگتر از ۳ میکرون امتیاز ۹۹ درصد را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - به ثبت رسانده است. همچنین دارای یک محفظه ذخیره‌سازی است که ماسک را با استفاده از اشعه ماورا بنفش استریل می‌کند که این امر باعث - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - نابودی باکتری‌ها و ویروس‌ها می‌شود. از سایر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به «حالت کم نور» اشاره کرد که در مکان‌های تاریک، نور داخلی ماسک - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - روشن می‌شود که به وسیله آن افراد به راحتی می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس

با توجه به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - اینکه اخیرا گونه‌ای از کرونا با نام دلتا یکبار دیگر آمار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - مرگ و میر را افزایش داده و استفاده از ماسک‌ در برخی مناطق دوباره اجباری شده، احتمالا ریزر بتواند به فروش مناسبی برای ماسک هوشمندش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - دست پیدا کند.

در بسیاری از کشورهای آسیایی، استفاده از ماسک به دلیل شرایط بسیار بد کرونا و شیوع‌های قبلی، نسبتا عادی شده است. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - علاوه بر این، آلودگی هوا باعث به وجود آمدن برخی مشکلات تنفسی رایج برای مردم شده است. تمام این موارد هم می‌توانند توجهات به سمت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - Zephyr را افزایش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر داراب استان فارس - می‌دهد. قیمت ماسک Zephyr شرکت ریزر هنوز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از آن منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone