🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21708.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

استقبال ۷۱۰ هزار نفری کاربران از پخش آنلاین کنسرت همایون شجریان در لنز ایرانسل

ساعت ۲۱ دیروز (چهارم خرداد) اپلیکیشن لنز ایرانسل کنسرت نسیم وصل همایون شجریان خواننده موسیقی سنتی ایرانی را به صورت زنده پخش کرد که با استقبال گرم کاربران روبرو شد و طبق اعلام ایرانسل ۷۱۰ ...

ساعت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - ۲۱ دیروز (چهارم خرداد) اپلیکیشن لنز ایرانسل کنسرت نسیم وصل همایون شجریان خواننده موسیقی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - سنتی ایرانی را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - به صورت زنده پخش کرد که با استقبال گرم کاربران روبرو شد و طبق اعلام ایرانسل ۷۱۰ هزار نفر این برنامه را به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - صورت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - زنده مشاهده کردند.

چنانچه علاقمند هستید جزئیات بیشتری را در مورد این برنامه و زمان پخش مجدد آن بخوانید توجه شما را به متن بیانیه خبری ایرانسل در این باره جلب میکنیم.

پخش زندۀ کنسرت «نسیم وصل» جناب - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - آقای همایون شجریان، خوانندۀ محبوب موسیقی سنتی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - ایرانی و موسیقی تلفیقی که از ساعت ۲۱ یکشنبه ۴ خردادماه ۹۹، از اپلیکیشن تلویزیون تعاملی لنز ایرانسل آغاز شده بود، با استقبال پرشور علاقه‌مندان به هنر و موسیقی همراه شد و رکورد بیش از ۷۱۰هزار بینندۀ آنلاین برای پخش زندۀ این کنسرت به ثبت رسید. علاقه‌مندانی که به دلیل استقبال گسترده، موفق به مشاهدۀ  کامل برنامه به صورت زنده نشده‌اند، می‌توانند طبق اعلام قبلی، بازپخش آن را تا روز ۱۳ خرداد در اپلیکیشن و یا نسخۀ تحت وب لنز به نشانی lenz.ir مشاهده کنند.

  • با تأکید مجدد بر عدم انجام بلیت‌فروشی برای این کنسرت و صرفاً دریافت حق اشتراک اپلیکیشن برای کاربران غیرایرانسلی، ضمن دلجویی از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - برخی هواداران جناب آقای همایون شجریان که به دلیل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - استقبال گسترده، موفق به تماشای کنسرت به صورت زنده نشده‌اند، اعلام می‌دارد که به مناسبت عید سعید فطر و با دستور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، مبلغ حق اشتراک به حساب کاربرانی که حق اشتراک ویژه خریداری کرده‌ ولی موفق به مشاهدۀ کامل برنامه نشده‌اند، بازگردانده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - می‌شود.
  • ایرانسل ضمن سپاس از تمام هواداران، فرهنگ‌دوستان و علاقه‌مندانی که در این پروژه بزرگ شرکت کردند، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - ابراز امیدواری می‌کند که تجربه‌ها و نتایج بزرگ حاصل از اجرای این پروژه، به عنوان بزرگترین کنسرت آنلاین ایران، موجب توسعه، بهبود و ارتقای هر چه بیشتر کیفیت زیرساخت‌های داخلی پخش آنلاین ویدیو شود.
  • ایرانسل همچنین از آقای همایون شجریان، ارکستر مجلسی تهران و سایر هنرمندان مشارکت‌کننده در این پروژه، بابت جسارت حضور و اجرا در فضای دیجیتال و نیز همکاری و اعتمادی که موجب شد با وجود همۀ محدودیت‌ها، این فرصت بی‌نظیر در این حجم، در اختیار کاربران تلویزیون تعاملی لنز قرار داده شده و این فرصت برای نخستین بار خلق - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان - شود، قدردانی و سپاسگزاری می‌کند.
  • تأکید می‌کند که مجموعه «لنز» خود را متعهد می‌داند که از این پروژه انرژیِ مضاعف گرفته و ارتقای سطح تجربۀ کاربری را بیش از پیش سرلوحۀ برنامه‌های خود قرار دهد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قروه استان کردستان

همایون شجریان در کنسرت «نسیم وصل» که با همراهی ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس و آهنگ‌سازی محمدجواد ضرابیان اجرا شد، قطعاتی از آلبوم‌های «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها» را در تالار وحدت تهران اجرا کرد و این اجرا تا ۱۳ خرداد، به صورت اختصاصی برای کاربران لنز، تلویزیون تعاملی ایرانسل پخش می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوش‌منش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام منطقه میدان امیرکبیر قروه لباسشویی فریجیدر FWF8024M5WB هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در میدان امیرکبیر شهر قروه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر آيه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر سوما نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
مرکز شما شهرک صادقیه قروه تعمیرات داره؟
پاسخ: بله در شهرک صادقیه شهر قروه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone