🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21713.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ریلمی از ساعت و تلویزیون هوشمند خود رونمایی کرد

ریلمی از اولین ساعت هوشمند خود به نام «ریلمی واچ» (Realme Watch) و تلویزیون Realme Smart TV رونمایی کرد. این محصولات از اواسط خرداد ماه به بازار عرضه خواهند شد. ریلمی واچ از نمایشگر ۱.۴ ...

ریلمی از اولین ساعت هوشمند خود به نام «ریلمی واچ» (Realme Watch) و تلویزیون Realme Smart TV رونمایی کرد. این محصولات از اواسط خرداد ماه به بازار عرضه خواهند شد.

ریلمی واچ از نمایشگر ۱.۴ اینچی LCD مربعی با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - رزولوشن ۳۲۰x۳۲۰ پیکسل برخوردار بوده و رابط کاربری آن نسخه‌ای شخصی سازی شده از اندروید است. این ساعت هوشمند نوتفیکیشن‌ها را نمایش داده و از آن می‌توان برای کنترل موزیک، پاسخ به تماس‌ها یا قطع کردن آن‌ها و انجام دیگر کارهایی که از یک ساعت هوشمند معمولی انتظار می‌رود، استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل

سازنده می‌گوید باتری ریلمی واچ با یک بار شارژ کردن با استفاده معمولی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ۷ تا ۹ روز شارژدهی دارد و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در صورتی که کاربر حالت ذخیره باتری را فعال کند، طول عمر باتری به ۲۰ روز افزایش پیدا خواهد کرد.

ریلمی واچ از لحاظ عملکرد شباهت زیادی به ریلمی بند دارد که اواسط اسفند ماه سال قبل رونمایی شد. از جمله این شباهت‌ها می‌توان به سنسور ضربان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قلب، پایشگر کیفیت خواب و ردیابی ورزش کریکت (مخصوص بازار هند) اشاره کرد.

ریلمی واچ با نمایشگر بزرگ شباهت‌هایی هم به محصولات فیت بیت داشته و بند آن به راحتی قابل جداسازی است. ریلمی واچ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از تاریخ ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) با قیمت ۵۰ دلار از سایت سازنده قابل خریداری خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل

ریلمی همچنین - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از تلویزیون هوشمند - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر مشکین شهر استان اردبیل - Realme Smart TV رونمایی کرد و همانند وان پلاس و شیائومی به بازار تلویزیون‌ها وارد شد. این تلویزیون در سایز ۳۲ اینچ با رزولوشن HD و سایز ۴۳ اینچ با رزولوشن Full HD قابل سفارش است.

خبری از رزولوشن 4K نیست اما ریلمی مدعی شده تلویزیون‌ها از HDR10 و استاندارد HLG پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را به ارمغان می‌آورند. علاوه بر این از پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک و اسپیکر ۲۴ واتی با پشتیبانی از Dolby Audio بهره مند هستند.

مدل ۳۲ اینچی تلویزیون Realme Smart TV با قیمت ۱۷۰ دلار و مدل ۴۳ اینچی با قیمت ۲۹۰ دلار از تاریخ ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) از سایت سازنده قابل خریداری خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهدیار نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، مشکلی که با لباسشویی بکو WX943440 در اینجا در مشکین شهر منطقه 10 متری داریم اینه که بعضی اوقات آب داخل ماشین ظرفشویی باز می‌مانه و لباس‌ها خیلی خیس نمیشن. برای تعمیر این مشکل بهتره که به فروشگاه های الکترونیکی برویم و با فنی‌ها صحبت کنیم. اما احتمالا این مشکل از شل شدن و هوا گرفتن لوله‌های لوله‌های آب و لوله خروجی دستگاه باشه، بنابراین بهتره که قبل از تعمیر وجود خرابی حتمی رو به صورت دقیق مشخص کنیم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone