🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21716.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندر منتسب به گلکسی نوت ۲۰ پلاس سامسونگ

دیروز یک فروشگاه لوازم جانبی گوشی، رندرهای منتسب به گلکسی نوت ۲۰ را منتشر کرد. حال این فروشگاه رندرهای مدل بزرگتر یعنی گلکسی نوت ۲۰ پلاس را نیز با همکاری OnLeaks منتشر کرده که شباهت‌های ...

دیروز یک فروشگاه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - لوازم جانبی گوشی، رندرهای منتسب به گلکسی نوت ۲۰ را منتشر کرد. حال این فروشگاه رندرهای مدل بزرگتر یعنی گلکسی نوت ۲۰ پلاس را نیز با همکاری OnLeaks منتشر کرده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - که شباهت‌های آن با سری گلکسی S20 را نشان می‌دهند.

بر اساس گزارش فروشگاه «Pigtou»، طول و عرض و ضخامت گلکسی نوت ۲۰ پلاس به ترتیب برابر با ۱۶۵ در ۷۷.۲ در ۷.۶ میلیمتر است و با این ابعاد کمی بلندتر، پهن‌تر و باریک‌تر از نوت ۲۰ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - است. به گفته این سایت نوت ۲۰ پلاس تقریبا هم اندازه نوت ۱۰ پلاس خواهد بود و ضخامتی در حد نوت ۱۰ خواهد داشت.

به گفته سایت یاد شده گلکسی نوت ۲۰ پلاس نمایشگر ۶.۹ اینچی خمیده دارد و از این بابت با نمایشگر تقریبا صاف نوت ۲۰ فرق می‌کند. در مدل پلاس مثل مدل پایه محل نگهداری قلم دیجیتال به سمت چپ گوشی منتقل شده و کنار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - آن می‌توان دریچه اسپیکر، درگاه USB-C و میکروفون حذف نویز را دید.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لارستان استان فارس

سایت «Pigtou» در ادامه گزارش خود به دوربین‌های پریسکوپی و عمق سنج گلکسی نوت ۲۰ پلاس اشاره می‌کند و می‌گوید با در نظر گرفتن ماژول - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - برآمده دوربین، ضخامت گوشی به ۱۰.۷ میلیمتر می‌رسد. دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - نیز مثل مدل پایه در فریم سمت راست تعبیه شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لارستان استان فارس

سایت مذکور با اشاره به شایعات می‌گوید گلکسی نوت ۲۰ پلاس دوربین بهتری نسبت به نوت ۲۰ خواهد داشت. به گفته این سایت از آنجا که ماژول دوربین هر دو مدل یکسان است، سامسونگ احتمالاً مدل پایه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر لارستان استان فارس - را به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز نخواهد کرد.

انتظار می‌رود گلکسی نوت ۲۰ و مدل پلاس در ماه اوت سال جاری میلادی (مرداد ماه) در رویداد مجازی Unpacked رونمایی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone