🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21712.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون‌های هوشمند ردمی معرف شدند؛ ویژگی‌های پریمیوم با قیمت ارزان

درست مانند رقیب تقریبا همنام خود، کمپانی ردمی نیز ار تلویزیون‌های هوشمند خود رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها تحت نام «ردمی اسمارت تی وی سری X» شناخته می‌شوند و در ۳ سایز و قیمتی ارزان به ...

درست مانند رقیب تقریبا همنام خود، کمپانی ردمی نیز ار تلویزیون‌های هوشمند خود رونمایی کرد. این تلویزیون‌ها تحت نام «ردمی اسمارت تی وی سری X» شناخته - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - می‌شوند و در ۳ سایز و قیمتی ارزان به بازار عرضه خواهند شد.

مشخصات فنی Smart TV X Series به گونه‌ای در نظر گرفته شده که ویژگی‌های پریمیومی را با قیمت پایین به دست کاربران برساند. ردمی این تلویزیون‌ها را در سه سایز ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچی به بازار عرضه می‌کند، ولی از نظر مشخصات با یکدیگر تفاوتی ندارند. هر ۳ مدل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - به پنل 4K با پوشش‌دهی ۸۵ درصدی گاموت رنگی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - عریض NTSC مجهز شده‌اند. نسبت نمایشگر به بدنه در این تلویزیون‌ها نیز فوق‌العاده بالا بوده و به عدد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - ۹۷ درصد می‌رسد. فریم به کار رفته در این تلویزیون‌های هوشمند نیز آلومینیومی است.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان

این تلویزیون‌ها از تکنولوژی MEMC یا تخمین حرکت تخمین جبران نیز بهره می‌برند. الگوریتم هوشمند جبران ۶۰ هرتزی نیز در این تلویزیون‌ها دیده می‌شود تا پخش محتوا بسیار نرم باشد. به صورت کلی این الگوریتم فریم‌های اضافی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - را در تصویر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - قرار - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - می‌دهد که پخش محتوا و به خصوص محتوای ورزشی، روان‌تر شوند. بخش صوتی نیز ویژگی‌های قابل توجهی داشته و هر سه تلویزیون ردمی از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - ۴ اسپیکر ۱۲.۵ واتی بهره می‌برند که ۸ واحد ساب ووفر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - مجزا برای تجربه صدای فراگیر آن‌ها را همراهی می‌کنند. تکنولوژی‌های صدا محور مانند دالبی آدیو و DTS نیز پشتیبانی می‌شوند.

بخش حافظه هم توسط حافظه رم ۲ گیگابایت و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تامین شده و میکروفون‌های داخلی میدان دور نیز برای اجرای فرامین صوتی در تلویزیون‌های ردمی به چشم می‌خورد. اما شاید مهمترین - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - مزیت اسمارت تی وی‌های ردمی، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - قیمت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - بسیار پایین آن‌ها باشد. مدل ۶۵ اینچی با قیمت ۴۶۲ دلار، مدل ۵۵ اینچی با قیمت ۳۲۲ دلار و مدل ۵۰ اینچی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خرمدره استان زنجان - با قیمتی زیر ۲۸۰ دلار در اختیار مشتری‌ها قرار می‌گیرد. با این حال اطلاعات دیگری از این تلویزیون‌های جدید ردمی منتشر نشده و به عنوان مثال سیستم‌عامل به کار رفته در این تلویزیون‌ها هنوز مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone