🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21711.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ریلمی X50 Pro Player Edition با رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 معرفی شد

ریلمی امروز در کنار معرفی از اولین ساعت و تلویزیون هوشمند، از گوشی X50 Pro Player Edition رونمایی کرد. این محصول از لحاظ ظاهری شبیه ریلمی X50 پرو است، اما با سخت افزار بهبود یافته ...

ریلمی امروز در کنار معرفی از اولین ساعت و تلویزیون هوشمند، از گوشی X50 Pro Player Edition رونمایی کرد. این محصول از لحاظ ظاهری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - شبیه ریلمی X50 پرو است، اما - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - با سخت افزار بهبود یافته گیمرها را هدف گرفته است.

ریلمی X50 Pro Player Edition از نمایشگر ۶.۴۴ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ رفرش ۹۰ هرتز برخوردار است. نمایشگر از +HDR10 پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - کرده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - و به طور صد درصد فضای رنگی استاندارد DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

قلب تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از شبکه 5G بوده و با حافظه رم ۸،۶ یا ۱۲ گیگابایتی از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - نوع LPDDR5 کارهای پردازش را انجام می‌دهد. ظرفیت حافظه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - داخلی ۱۲۸ گیگابایت است و از استاندارد UFS 3.0 پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان

ریلمی X50 Pro Player Edition به کمک برنامه HyperBoost 3.0 تمام ظرفیت رم، توان چیپست و انرژی باتری را به بازی اختصاص می‌دهد. همچنین حین بازی کردن موقعیت مکانی و نوتیفیکیشن‌ها را غیر فعال کرده و با بستن برنامه‌هایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند، تجربه گیمینگ را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این به سرعت بین وای فای، LTE یا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - 5G سوییچ می‌کند تا در بازی‌های مولتی پلیر خللی وارد نشود.

باتری ریلمی X50 Pro Player Edition ظرفیتی برابر با ۴ هزار و ۲۰۰ میلی آمپر ساعت داشته و به لطف پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی در مدت زمان ۳۵ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. به گفته سازنده با تنها سه دقیقه شارژ کردن این گوشی می‌توان تا یک ساعت برای تماس استفاده کرد.

ریلمی به قابلیت‌های سیستم خنک کننده این گوشی نیز اشاره کرده و می‌گوید صفحات گرافیتی به کار رفته بین باتری و پنل پشتی به پراکنده کردن گرما کمک کرده و تجربه گیمینگ را بهبود می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان

ریلمی برای بهبود توانایی‌های گیمینگ مجبور شده X50 Pro Player Edition را به دوربین ضعیف تر مجهز کند. به همین دلیل دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی و تله فوتو به ترتیب جای خود را به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ماکرو داده‌اند.

در حفره قرص شکل نمایشگر نیز دوربین های ۳۲ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی فوق عریض که در مدل X50 پرو وجود داشتند، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - جای خود را به ترتیب به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و حسگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان - ۲ مگاپیکسلی عمق سنج داده‌اند.

ریلمی X50 Pro Player Edition در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی و در سه مدل ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۱۲/۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۳۸۰، ۴۲۰ و ۴۶۰ دلار از تاریخ اول ژوئن (۱۲ خرداد) روانه بازار می‌شود.

- تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کاشان استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ریرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone