🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21709.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ریلمی از ایربادهای کاملا بیسیم Buds Q و Buds Air Neo و دو پاوربانک رونمایی کرد

ریلمی امروز از دو ایرباد کاملاً بی‌سیم به نام های Buds Q و Buds Air Neo و همچنین دو پاور بانک با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت رونمایی کرد. ایرباد ریلمی Buds Q توسط ...

ریلمی امروز از دو ایرباد کاملاً بی‌سیم به نام های Buds Q و Buds Air Neo و همچنین دو پاور بانک با ظرفیت ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت رونمایی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - کرد.

ایرباد ریلمی Buds - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - Q توسط یکی از طراحان شرکت فرانسوی ارمس (Hermès) به نام «José Lévy» طراحی شده است. به گفته ریلمی این ایرباد با کیس شارژ تا ۲۰ ساعت شارژدهی داشته و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند.

این ایرباد به لطف پشتیبانی از گواهی IPX4، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - تا حدی در برابر پاشیده شدن آب مقاومت کرده و هر کدام - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - از گوشی‌های آن ۳.۶ گرم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - وزن دارند. درون هر کدام از گوشی‌ها درایور ۱۰ میلیمتری تعبیه شده است و کیس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - شارژ آن از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. متاسفانه خبری از شارژ بیسیم نیست.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان

ریلمی Buds Q در حال حاضر با قیمت ۲۱ دلار قابل خریداری و بوده و فعلا فقط در چین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - به بازار عرضه شده است.

ریلمی از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - ایرباد دیگری به نام Buds Air Neo نیز رونمایی کرد که شباهت زیادی به ریلمی Buds Air داشته ولی درایورهای آن یک میلیمتر بزرگ تر هستند (۱۳ میلیمتر). این ایرباد فاقد قابلیت حذف نویز محیطی بوده و کیس شارژ آن همانند Buds Q از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی‌کند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان

ریلمی می‌گوید هر کدام از گوشی‌های ایرباد Buds Air Neo تا ۳ ساعت شارژدهی دارند و در صورت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - استفاده از کیس شارژ تا ۱۷ ساعت قابل استفاده هستند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - بلوتوث 5.0 با تاخیر ۱۱۹.۲ میلی ثانیه‌ای و جفت شدن خودکار و بدون تاخیر با گوشی‌های ریلمی اشاره کرد.

ایرباد Buds Air Neo در رنگ‌های سبز، قرمز و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - سفید با قیمت ۳۸ دلار در چین به بازار عرضه شده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان

ریلمی همچنین از دو پاور بانک به نام‌های - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - 30W Dart و Power Bank 2 رونمایی کرد. پاوربانک 30W Dart ظرفیتی برابر با ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت داشته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - و از شارژ ۳۰ واتی سیمی دو طرفه پشتیبانی می‌کند. این محصول فعلا به صورت انحصاری فقط در چین به بازار عرضه شده و هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

ریلمی Power Bank 2 نیز ظرفیتی برابر با ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - داشته و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - از شارژ دو طرفه ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. این مدل دارای درگاه‌های USB-A و USB-C بوده و از هم اکنون - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر تاکستان استان زنجان - با قیمت ۱۳ دلار از سایت سازنده قابل خریداری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone