🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21714.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی انجوی زد 5G در گروه گوشی های اقتصادی معرفی شد

هفته گذشته شرکت آنر گوشی اقتصادی X10 5G را معرفی کرد؛ تلفن همراهی با نرخ رفرش ۹۰ هرتز برای نمایشگر و دوربین اصلی سه گانه. حالا شرکت مادر آنر یعنی هواوی از محصولی مشابه به ...

هفته گذشته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - شرکت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - آنر گوشی اقتصادی X10 5G را معرفی کرد؛ تلفن همراهی با نرخ رفرش ۹۰ هرتز برای نمایشگر و دوربین اصلی سه گانه. حالا شرکت مادر آنر یعنی هواوی از محصولی مشابه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - به نام انجوی زد 5G در گروه اقتصادی ها رونمایی کرده است.

انجوی زد 5G به یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی فول اچ دی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - پلاس با پنل LCD و نرخ رفرش ۹۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ مجهز شده است. این پنل همچنین دارای یک بریدگی قطره ای شکل است که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اش را در خود جای داده است. حسگر اثرانگشت این گوشی نیز در سمت راست بدنه جا خوش کرده است و تامین امنیت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - آن را بر عهده دارد.

در بخش پشتی بدنه این موبایل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دیده می شود که لنز - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می کنند و لنز ماکرو این موبایل میتواند از فاصله تنها ۴ سانتی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - متری از سوژه خود عکس های نمای نزدیک بگیرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان

توان پردازشی این گوشی از چیپست مدیاتک Dimensity 800 تامین می شود که ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می کنند. البته اگر احساس می کنید که برای ذخیره سازی فایل های سنگین خود در این گوشی به مشکل بر خواهید خورد جای هیچ نگرانی نیست چراکه امکان ارتقاء آن از طریق کارت های اختصاصی NM هواوی وجود دارد.

از لحاظ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - نرم افزاری هم باید بگوییم انجوی زد 5G از پوسته EMIUI 10.1 بهره می گیرد که بر پایه اندروید ۱۰ طراحی شده است. انرژی کلیه قطعاتی که به آنها اشاره کردیم هم از طریق باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه تامین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - می شود که به تکنولوژی شارژ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - سریع ۲۲.۵ واتی مجهز است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان

گوشی هواوی انجوی زد 5G در قالب - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - رنگ های مشکی، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - آبی و صورتی به بازار عرضه خواهد شد و از همین حالا امکان پیش سفارش آن در چین وجود دارد. قیمت پایه برای این موبایل ۲۳۸ دلار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - برای مدل بهره مند از ۶ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و اگر به خرید مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی علاقمند باشید باید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر بیجار استان کردستان - ۳۰۸ دلار پرداخت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone