🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33574.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی A6s معرفی شد؛ اولین گوشی سامسونگ که توسط شرکت دیگری ساخته می‌شود

سامسونگ روز گذشته دو تلفن هوشمند جدید خود را در چین معرفی کرد: سامسونگ گلکسی A6s و گلکسی A9s. گوشی سامسونگ گلکسی A9s نسخه‌ی تغییر نام یافته‌ی گلکسی A9 در بازار چین محسوب می‌شود. بنابراین ...

سامسونگ روز گذشته دو تلفن هوشمند جدید خود را در چین معرفی کرد: سامسونگ گلکسی A6s و گلکسی A9s. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - گوشی سامسونگ گلکسی A9s نسخه‌ی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - تغییر نام یافته‌ی گلکسی A9 در بازار چین محسوب می‌شود. بنابراین باید انتظار یک گوشی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - میان رده با چهار دوربین پشتی را داشته باشیم.

اما نکته‌ی جالب در رابطه با گلکسی A6s است که به اولین تلفن سامسونگ بدل شده که توسط این شرکت به تولید نمی‌رسد. بنا بر گزارشات  سامسونگ با شرکت «وینگ تک» -همان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - شرکتی به تولید تلفن‌های شیائومی می‌پردازد- مذاکراتی داشته تا آن‌ها تلفن بعدی غول کره‌ای را به تولید برسانند.

تلفن هوشمند گلکسی A6s از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی بهره‌ می‌برد و یک دوربین سلفی ۱۲ پیکسلی هم خواهد داشت. نمایشگر سوپر امولد ۶ اینچی 1080p برای این گوشی در نظر گرفته شده. چیپست به کار رفته در این تلفن همراه اسنپدراگون ۶۶۰ خواهد بود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - و رم این گوشی ۶ گیگابایت است. همچنین دو مدل با حافظه‌های داخلی ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجانبه نظر می‌رسد غول کره‌ای استراتژی جدیدی برای رقابت با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - تلفن‌های هوشمند چینی اتخاذ کرده باشد و بخواهد برای رقابت در بازار هند و چین از روش‌های جدیدی استفاده کند. بر اساس گزارشات رسمی  سامسونگ کمتر از ۱ درصد از بازار چین را در دست دارد و مجبور شده یکی از کارخانه‌های تولیدی خود در کشور چین را تعطیل نماید.

این در حالیست که حالا این شرکت کره‌ای با تولید کنندگان چینی برای ساخت تلفن هوشمند آینده‌ی خود به توافق رسیده تا هزینه‌های ساخت گوشی را پایین تر بیاورد. همچنین مدیرعامل شرکت سامسونگ «دی جی کو» اخیرا به شبکه‌ی CNBC گفته بود که سامسونگ قصد دارد استراتژی خود را تغییر دهد و ابتدا با تلفن‌های هوشمند میان رده کار خود را آغاز و سپس به تولید پرچمدار بپردازد.

تلفن هوشمند Galaxy A9s آخرین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - نمونه از این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - استراتژیست که به نظر می‌رسد اگر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - گلکسی A6s در کشور چین با توفیق مطلوبی مواجه شود، بتوانیم شاهد گوشی‌های بیشتری از سامسونگ باشیم که توسط تولید کنندگان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر صایین قلعه استان زنجان - چینی ساخته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone