🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33567.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی S10 احتمالا در شش رنگ متنوع عرضه خواهد شد

پرچمداران سامسونگ همیشه در رنگ‌های متنوع عرضه شده‌اند. بنابراین پر بیراه نیست که منتظر اتفاقی مشابه در رابطه با پرچمدار جدید غول کره‌ای باشیم. اواسط مهرماه بود که خبری مبنی بر عرضه‌ی گلکسی S10 در رنگ‌های ...

پرچمداران سامسونگ همیشه در رنگ‌های متنوع عرضه شده‌اند. بنابراین پر بیراه نیست که منتظر اتفاقی مشابه در رابطه با پرچمدار جدید غول کره‌ای باشیم.

اواسط مهرماه بود که خبری مبنی بر عرضه‌ی گلکسی S10 در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری، سبز و صورتی منتشر شد. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آماده سازی رنگی جدید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - هم باشد.

بر اساس منابع موثق، آخرین رنگ مورد استفاده‌ی سامسونگ در پرچمدارش زرد خواهد بود. در حالی که مطمئن نیستیم دقیقا این طیف به کار رفته از این رنگ‌ها چطور هستند، اما می‌توانیم راجع به رنگ سبز آن هیجان زده باشیم.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان

به طور قطع اگر رنگ سبز مورد استفاده در پرچمدار آتی سامسونگ همان سبزی باشد که در گلکسی S6‌ اج مورد استفاده قرار گرفت، بسیاری از کاربران نسبت به این تصمیم رضایت خواهند داشت.

از آنجایی که سامسونگ گلکسی S9، پرچمدار فعلی سامسونگ در شش رنگ مختلف عرضه شد (مشکی، خاکستری، آبی، قرمز، بنفش و طلایی) بنابراین استفاده‌ی پرچمدار جدید کره‌ای‌ها از تعداد رنگ‌هایی مشابه تعجب برانگیز نخواهد بود.

البته فروش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - تلفن‌های هوشمند در بازار با توجه به درخواست‌ها متفاوت خواهد بود و شاید همه‌ی رنگ‌ها در همه جای دنیا در دسترس قرار نگیرند.

سری سامسونگ گلکسی S10 احتمالا اوایل بهمن ماه سال - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - جاری معرفی شود و به نظر می‌رسد که در سه مدل مختلف باشد. به طور دقیق‌تر احتمالا باید شاهد دو تلفن هوشمند گران قیمت ۶.۱ اینچی و ۶.۴ اینچی باشیم و یک مدل اقتصادی تر که احتمالا با نمایشگر ۵.۸ اینچی عرضه خواهد شد.

طبق شایعات به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - که هر سه مدل از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده کنند. تراشه‌ای که احتمالا در سال ۲۰۱۹ قرار است پرچمدار اصلی کوالکام باشد. بنابراین همانطور که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کرمانشاه استان کردستان - انتظارش را داشتیم، سامسونگ گلکسی S10 یکی از قدرتمند‌ترین پرچمداران نسل بعد خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone