🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33675.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رئیس ایرانی اوبر اجلاس سرمایه گذاری عربستان را تحریم کرد

«دارا خسروشاهی»، رئیس شرکت معروف اوبر اعلام کرد که به علت ناپدید شدن ژورنالیست عربستانی در ترکیه، در نشست سرمایه گذاری ریاض شرکت نمی‌کند. حکومت سعودی از متهمان اصلی قتل این ژورنالیست در کنسولگری این کشور در ...

«دارا خسروشاهی»، رئیس شرکت معروف اوبر اعلام کرد که به علت ناپدید شدن ژورنالیست عربستانی در ترکیه، در نشست سرمایه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی - گذاری ریاض شرکت نمی‌کند. حکومت سعودی از متهمان اصلی قتل این ژورنالیست در کنسولگری این کشور در استانبول به شمار می‌رود. خسروشاهی این موضوع را در بیانیه‌ای رسمی به شبکه‌ی CNBC اعلام کرد.

رئیس اوبر یکی دیگر از افراد پرشماریست که بعد از ناپدید شدن «جمال خاشقجی»، نویسنده‌ی ستون خبری واشنگتن پست و یکی از منتقدان رژیم سعودی- از این کشور فاصله گرفته‌اند. جمال خاشقجی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی - بعد از سفر به ترکیه و ورود به کنسولگری کشور خود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی - در شهر استانبول ناپدید شد.

«ریچارد برانسون» رئیس شرکت ویرجین، مالک لس آنجلس تایمز پاتریک سون-شیونگ، استیو کیس از بنیانگذاران AOL و آریانا هافینگتن یکی از بنیانگذاران هافینگتن پست هم در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کردند در نشست سرمایه گذاری ریاض شرکت نخواهند داشت و همچنین ممکن است ارتباطات خود با این کشور را قطع نمایند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی

مقامات ترکیه‌ای به آمریکا اعلام کردند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی - فایل‌های صوتی و ویدیویی دارند که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی - قتل جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی - را تایید می‌کند. دولت عربستان هرگونه مشارکت در ناپدید شدن جمال خاشقجی را تکذیب کرده.

خسروشاهی در بیانیه‌ی خود گفته:

عمیقا از گزارشات مربوط به ناپدید شدن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی - جمال خاشقجی متاثر شدم. ما به دقت اخبار را دنبال می‌کنیم و اگر واقعیت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی - اساسا چیزی جز این گزارشات نباشد، در نشست سرمایه گذاری ریاض شرکت نخواهم کرد.

اعلام براعت از رژیم سعودی توسط خسروشاهی از آنجایی قابل توجه است که در سال ۲۰۱۶ یکی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی - از اصلی ترین سرمایه گذاران شرکت تحت امر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی - وی، پادشاه عربستان بوده.شرکت اوبر بعد از ورود خسروشاهی به دنبال تغییر رویه و دگرگون کردن چهره‌ی عمومی خود است. خسروشاهی سال گذشته به جای «تراویس کالانیک» به عنوان مدیرعاملی شرکت اوبر رسید.

مدیرعامل جدید اوبر کار راحتی در پیش نداشت. زمانی که خسروشاهی امور را در دست گرفت، اوبر در حال تلاش برای گرفتن مجوز‌های لازم در شهر لندن بود. همچنین مشکلاتی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اراک استان مرکزی - نظیر تصادف شدید ماشین خودران این شرکت در آریزونای آمریکا و همچنین رقابت‌های قانونی با ماشین‌های خودران گوگل یعنی Waymo هم وجود داشت. علاوه بر این خسروشاهی امیدوار است اوبر بتواند در سال ۲۰۱۹ عرضه‌ی اولیه‌ی سهام خود را کلید بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone