🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33674.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ربات اطلس بوستون داینامیکس حالا قادر به «پارکور» است [تماشا کنید]

همین دو سال پیش بود که شرکت بوستون داینامیکس با افتخار از نسل جدید ربات اطلس رونمایی کرد؛ رباتی که در ابتدا می توانست بدون هیچ اتصال سیمی در جنگل قدم بزند و سپس با ...

همین دو سال پیش بود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تالش استان گیلان - که شرکت بوستون داینامیکس با افتخار از نسل جدید ربات اطلس رونمایی کرد؛ رباتی که در ابتدا می توانست بدون هیچ اتصال سیمی در جنگل قدم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تالش استان گیلان - بزند و سپس با پیشرفت های بیشتر، تعادل روی یک پا و حتی پشتک زدن را نیز یاد گرفت.

حالا کمپانی مورد اشاره ویدیوی دیگری منتشر کرده که اطلس را ترسناک تر از هر زمان دیگر به نمایش در می آورد. در این ویدیو که «پارکور» نام گرفته، اطلس را می بینیم که نه تنها قادر به پرش از روی موانع است، بلکه از سکوهای مختلف بدون ذره ای مشکل بالا می رود. این ربات حالا از قدرت پردازشی کافی برای استفاده جداگانه از دست ها و پاها بهره مند شده تا تعادل خود را حفظ کند و از طرف دیگر به کمک بینایی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تالش استان گیلان - رایانه‌ای قادر به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تالش استان گیلان - تشخیص و انتخاب نقطه بعدی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تالش استان گیلان - که روی آن گام می گذارد است.

چنین قابلیت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تالش استان گیلان - هایی، ربات اطلس را به گزینه ای ایده آل برای برخی شرایط خاص تبدیل می کنند؛ به عنوان مثال در عملیات های نجات و زمانی که انسان ها زیر آوار یا در میانه آتش گیر افتاده اند، چنین ربات چابکی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تالش استان گیلان - می تواند موانع را کنار زده و راه را برای آن ها باز کند؛ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تالش استان گیلان - البته این غایی ترین امیدی است که برای اطلس داریم و این ربات هنوز برای چنین مصارفی آماده نیست.

در نهایت باید افزود که حدوداً یک سال پیش، کمپانی ژاپنی سافت بنک بوستون داینامیکس را از آلفابت خرید و بدون تردید برنامه های بزرگی برای تکنولوژی رباتیک این استارتاپ دارد که به لایک های بی شمار در یوتوب محدود نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone