🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11378.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Adventure Reborn؛ کشف یک راز سر به مهر

بازی Adventure Reborn یکی از عناوین ماجراجویی است که به تازگی منتشر شده و یک داستان جذاب و پر چالش را روایت می‌کند. داستان بازی درباره‌ی دختری به نام Hope است که پدر و مادرش ...

بازی Adventure Reborn یکی از عناوین ماجراجویی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - است که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - به تازگی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - منتشر شده و یک داستان جذاب و پر چالش را روایت می‌کند. داستان بازی درباره‌ی دختری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - به نام Hope است که پدر و مادرش را ربوده‌اند و در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - تلاش است تا دوباره به آغوش خانواده برگردد.

داستان بازی که در فضایی پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد به همین سادگی هم نیست زیرا او - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - در راه یافتن خانواده‌اش متوجه می‌شود که والدینش توسط یک گروه خطرناک دزدیده شده‌اند و با رازهای تاریکی از گذشته روبرو می‌شود که حقایق زیادی را آشکار می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان

همین‌طور که Hope در دنیای ترسناک جلو می‌رود با کسی به نام دکتر فرانک آشنا می‌شود که به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - نظر می‌رسد در شکل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - گیری اوضاع فعلی نقش پررنگی دارد اما اینکه هدفش چیست و چرا یک گروه خطرناک از او حمایت می‌کنند مشخص نیست و شما باید با حل پازل‌ها به جواب این سوالات برسید.

نام کاراکتر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - اصلی Hope به معنای امید است که کاملا هوشمندانه انتخاب شده. در طی داستان او با افراد مختلفی روبرو می‌شود که از دست دکتر فرانک و گروهش مخفی شده‌اند و به کمک - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - نیاز دارند و Hope کسی است که در نهایت به دادشان می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان

گیم‌پلی بازی Adventure Reborn در سبک پازلی ساخته شده و با کنترل‌های ساده‌ای همراه شده که به مهارت‌های گیمینگ به خصوصی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - نیاز ندارند؛ با این حال در ابتدای بازی یک بخش آموزشی وجود دارد که نحوه‌ی حرکت کاراکتر، جمع‌آوری و استفاده از آیتم‌ها را برای بازیکنان توضیح می‌دهد.

بر خلاف ساده بودن کنترل‌ها، پازل‌های بازی از منطق قوی و پیچیده‌ای پیروی می‌کنند که باید برای حل کردن آن‌ها حسابی خلاقیتتان را به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - چالش بکشید. تعداد پازل‌ها رضایت بخش است اما احتمالا در آپدیت‌های بعدی، فصل‌های بیشتری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - به داستان اضافه می‌شوند که به معنای پازل‌های - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - بیشتر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان

نکته‌ی جالب درباره‌ی گیم‌پلی این است که می‌توانید چند بار بازی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - را تجربه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - کنید زیرا هر تصمیم شما در روند داستانی تاثیر می‌گذارد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - و مسیر روایت را تغییر می‌دهد بنابراین با تصمیم‌های مختلف، تجربه‌های مختلفی از بازی خواهید داشت. مدت زمان گیم‌پلی بازی در هر فصل داستانی کوتاه است اما همانطور که گفتیم با هر آپدیت فصل‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند.

با توجه به این که داستان بازی ماجراجویانه است اما اکشن نیست، مهم‌ترین عامل برای جذب بازیکنان برانگیختن احساس کنجکاوی است و سازندگان این بازی با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - صدای پس زمینه کمی ترسناک و فضاسازی بسیار دقیق شما را کاملا به قلب یک دنیای مرموز و خطرناک می‌برند. استفاده از هندزفری کمک می‌کند تا تجربه‌ی بهتری از بازی داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان

استودیوی بازی‌سازی مستقل Dali Games منحصرا بر روی ساخت بازی‌های ماجراجویانه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - تمرکز کرده و عنوان موفقی مثل Lucid Dream را در کارنامه‌اش دارد بنابراین منطقی است که اگر طرفدار بازی‌های ماجراجویی هستید حتما به بازی Adventure Reborn سری بزنید.

فارغ از این مسئله بازی Adventure Reborn پازل‌های متنوع، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - گرافیک با کیفیت و داستان پرکششی دارد که می‌تواند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان - ساعت‌ها سرگرمتان کند. بازی فعلا برای سیستم‌عامل iOS منتشر نشده است اما احتمالا عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی اندروید می‌توانید از لینک‌های انتهای مطلب استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهرضا استان اصفهان

Adventure Reborn

سازنده: Dali Games: adventure games‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 72 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone