🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11379.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی به اعمال فشار برای نصب در پشتی در شبکه ارتباطی پاکستان متهم شد

هواوی یک بار دیگر با ادعای نصب در پشتی در شبکه‌های خود روبرو شده و این بار شرکتی به نام BES مدعی است که این غول چینی نه تنها فناوری‌شان را دزدیده بلکه به آن‌ها ...

هواوی یک بار دیگر با ادعای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - نصب در پشتی در شبکه‌های خود روبرو شده و این بار شرکتی به نام BES مدعی است که این غول چینی نه تنها فناوری‌شان را دزدیده بلکه به آن‌ها فشار آورده تا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - در شبکه کاربران پاکستان در پشتی کار بگذارند.

به گزارش وال استریت ژورنال، یک پیمانکار آمریکایی به نام Business Efficiency Solutions (BES) از هواوی بابت سرقت فناوری و اعمال فشار برای نصب در پشتی در پروژه‌ای در لاهور پاکستان شکایت کرده است. این سیستم به هواوی اجازه می‌داد به پایگاه داده‌ای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - برای گردآوری اطلاعات حساس شهروندان دسترسی داشته باشد. این اطلاعات از لحاظ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - امنیت ملی اهمیت داشته است.

شرکت BES مدعی است هواوی اصرار داشت نسخه‌ای مشابه شبکه لاهور را در سوژو چین بسازد تا به‌طور مستقیم به داده‌های کاربران پاکستانی دسترسی پیدا کند. BES برای انجام این کار از مقامات پاکستان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - درخواست مجوز کرده بود، اما هواوی می‌گفت نیازی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - به کسب مجوز وجود ندارد و BES را تهدید کرده بود - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - که اگر این کار را انجام ندهد، همکاری با آن‌ها را قطع می‌کند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان

در ادامه هواوی مدعی شده بود که از دولت پاکستان مجوز گرفته، اما مدرکی بابت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - دریافت این مجوز ارائه نکرده است. این شرکت اکنون در واکنش - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - به این گزارش به وال استریت ژورنال می‌گوید که هیچ مدرکی مبنی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - بر نصب در پشتی در محصولات این شرکت وجود ندارد.

هواوی قبلا تایید کرده بود که سیستم پاکستان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - را در چین کپی کرده، اما ادعا داشت که این سیستم یک نسخه آزمایشی و به‌صورت فیزیکی جدا از شبکه اصلی بوده، در نتیجه شرایط استخراج اطلاعات وجود نداشته است. یکی از مقامات پروژه لاهور می‌گوید در تحقیقاتی که تاکنون توسط آن‌ها انجام گرفته، هنوز مدرکی دال بر سرقت اطلاعات به دست نیامده است.

هواوی تاکنون همیشه ادعای دسترسی به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - اطلاعات کاربران و جاسوسی را رد کرده است. با این حال، کشورهایی مثل آمریکا نسبت به ارتباط این شرکت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سیاهکل استان گیلان - با دولت چین شک دارند و نام هواوی را در فهرست تحریم‌ها قرار داده‌اند. اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم نظر دادگاه درباره پرونده BES چه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone