🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11373.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت NBMiner هفتاد درصد توان استخراج گرافیک‌های RTX 30 LHR را فعال می‌کند

جدیدترین آپدیت NBMiner حدود ۷۰ درصد از توان استخراج کارت‌های گرافیک انویدیا RTX 30 LHR را فعال می‌کند. حالا نخستین آمار و ارقام از توان این محصولات در محاسبات شبکه اتریوم منتشر شده که اطلاعات ...

جدیدترین آپدیت NBMiner حدود ۷۰ درصد از توان استخراج کارت‌های گرافیک انویدیا RTX 30 LHR را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی - فعال می‌کند. حالا نخستین آمار و ارقام از توان این محصولات در محاسبات شبکه اتریوم منتشر شده که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

سه کارت گرافیک اصلی انویدیا از سری جی‌فورس RTX 30 LHR که در این تست‌ها نشان داده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی - شده‌اند: RTX 3070 Ti ،RTX 3080 Ti و RTX 3060 Ti. این تراشه‌ها پیش‌تر برای استخراج رمزارز به ۵۰ درصد توان خود محدود شده بودند، اما با این آپدیت تقریبا می‌توانند از ۷۰ درصد قدرتشان استفاده کنند.

بر اساس آزمایش‌ها، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی - جی‌فورس RTX 3080 Ti توان ۸۰ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی - مگاهش بر ثانیه را ارائه می‌کند، در حالی که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی - توان RTX 3080 استاندارد ۹۰ مگاهش است. مدل Ti کانال حافظه بزرگ‌تر و پهنای باند بیشتری دارد. جی‌فورس RTX 3070 Ti از توان ۵۰ مگاهش بر ثانیه برخوردار است، ولی RTX 3070 معمولی ۶۰ مگاهش توان دارد. قدرت جی‌فورس RTX 3060 Ti نیز حدود ۴۰ مگاهش اعلام شده که ۲۰ مگاهش کمتر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی - از مدل غیر LHR و ۱۰ مگاهش کمتر از RTX 3060 استاندارد است.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی

آپدیت جدید - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی - NBMiner در حقیقت ۶۸ درصد از توان پردازشی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی - پردازنده‌های یاد شده را فعال می‌کند. این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی - ویژگی فقط برای الگوریتم‌های اتریوم در دسترس قرار دارد، اما در آینده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی - ممکن است الگوریتم‌های بیشتری پوشش داده شده و توان بیشتری فعال شود.

به‌روزرسانی NBMiner با درایورهای موجود انویدیا برای هر دو پلتفرم لینوکس و ویندوز سازگار است. چنانچه در آینده پشتیبانی و قابلیت‌های بیشتری به این نرم‌افزار اضافه شود، ماینرها خوشحال می‌شوند اما شرایط برای گیمرها سخت‌تر خواهد شد چون احتمالا دوباره باید انتظار کمیاب شدن کارت‌های گرافیک و افزایش قیمت‌ها را داشته باشند.

شرایط فعلی بازار رمزارزها و البته کمبود جهانی تراشه باعث شده تولید نتواند پاسخگوی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی - نیاز بازار باشد و بسیاری از نقاط زنجیره تامین شرکت‌ها با مشکل کمبود قطعات روبرو شود. دنیای کارت‌های گرافیک هم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر شازند استان مرکزی - از این قاعده مستثنی نیست و حتی بیشتر از بقیه حوزه‌ها تحت تاثیر قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone