🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11377.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

معاون تنظیم‌گری اجتماعی ساترا: روبیکا مقررات کشور را نقض کرده است

معاون تنظیم‌گیری اجتماعی ساترا با انتشار یک رشته توییت اعلام کرده که روبیکا طی دوران فعالیت خود تخلفات متعددی داشته و ضرورت دارد که این فعالیت‌ها اصلاح و قانونمند شوند. «علی سعد» در این رشته ...

معاون تنظیم‌گیری اجتماعی ساترا با انتشار یک رشته توییت اعلام کرده که روبیکا طی دوران فعالیت خود تخلفات متعددی داشته و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان - ضرورت دارد که این فعالیت‌ها اصلاح و قانونمند شوند.

«علی سعد» در این رشته توییت گفته که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (ساترا) اولین و تنها نهاد اقدام‌کننده علیه تخلفات روبیکا بوده اما خودش را به حمایت تمام‌قد از سرویس‌های داخلی قانونمند متعهد می‌داند. همچنین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان - او اعلام کرده که ساترا تخلفات پیشین روبیکا را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان - تا زمان اصلاح و قانومند شدن فعالیت‌های این اپلیکیشن پیگیری خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان

سعد به موضوع ابطال پروانه صوت و تصویر فراگیر روبیکا اشاره کرده و همچنین به موارد دیگری همچون تخلفات محاسبه ترافیک کاربران و مطرح کردن آن در مجلس تأکید کرده است؛ موضوعی که البته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان - هنوز پیگیری‌های آن ادامه دارد.

متن رشته توییت علی سعد به شرح زیر است:

از بهمن ۹۹ که پیگیری پرونده تضییع حقوق کاربران در روبیکا را شروع کردیم با طیف - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان - وسیعی از تخلفات روبرو - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان - شده‌ایم. تخلفات ترافیکی و درآمدهای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان - غیرقانونی، فعالیت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان - بدون مجوز، نقض قوانین رقابت، گزارش‌های اخیر مبنی بر استفاده غیرمجاز از اطلاعات شخصی کاربران و ... ضرورت اصلاح را بیش از پیش روشن می‌کند.

ساترا با ابطال مجوز سرویس صوت و تصویر سوپر اپلیکیشن روبیکا و منع پخش تبلیغات بازرگانی آن در رسانه‌ ملی، اقدامات اولیه را به انجام رساند.

در مورد تخلفات ترافیکی با نامه‌نگاری با وزارت ارتباطات و طرح شکایت در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، پرونده احقاق حقوق کاربران را پیگیری کرد که منجر به حذف محاسبه غیرقانونی پهنای باند در آن شد. اما متأسفانه به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها همچنان شاهد تداوم فعالیت‌های متخلفانه این پلتفرم هستیم.

علیرغم اینکه ساترا «اولین و تنها» نهاد اقدام‌کننده علیه تخلفات روبیکا بود ولی خودش را به حمایت تمام‌قد از «سرویس داخلی قانونمند» متعهد می‌داند. روشن است حمایت از پلتفرم داخلی به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان - معنای فعالیت در شرایط برابر و در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان - چارچوب مقررات کشور است که در مورد روبیکا این مسأله نقض شده‌ است.

ساترا تخلفات روبیکا را تا اصلاح نهایی و فعالیت قانونمند آن ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است که یک کارشناس حقوق فناوری در گفتگو - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان - با دیجیاتو در همین راستا اعلام کرده که برای پیگیری اقدامات روبیکا مردم باید مشارکت داشته باشند و موضوع را به دادستانی به عنوان مدعی‌العموم واگذار کنند.

انتقاد صریح از سوی ساترا به مجموعه روبیکا برای بار چندم طی چند سال اخیر صورت می‌گیرد؛ مجموعه‌ای که پیش از این گفته می‌شد ارتباطات بسیار قدرتمندی با - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سقز استان کردستان - صدا و سیما (نهاد متولی ساترا) دارد و حال به نظر می‌رسد مشکل امنیتی پیش آمده روزهای اخیر بار دیگر انتقاد نهادی همچون ساترا را هم در پی داشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone