🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18296.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ عرضه سری گلکسی S20 را در برخی مناطق متوقف کرده است

سامسونگ توقف عرضه گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اولترا را با وجود گذشت کمتر از یک سال از رونمایی آنها در برخی مناطق آغاز کرده است. خرده فروشی‌های انگلستان و ایالات متحده علامت ...

سامسونگ توقف عرضه گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اولترا را با وجود گذشت کمتر از یک سال از رونمایی آنها در برخی مناطق آغاز کرده است.

خرده فروشی‌های انگلستان و ایالات متحده علامت «اتمام موجودی» را در قفسه مربوط به سری گلکسی S20 نصب کرده‌اند و فروشگاه‌هایی که هنوز در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - حال فروش این سری - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - هستند از موجودی کم خبر داده‌اند. کاربران انگلیسی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - و آمریکایی با مراجعه به وب سایت سامسونگ با عبارت اتمام موجودی در صفحه محصول سری گلکسی S20 مواجه شده‌اند. همین وضعیت در Verizon و Best Buy هم به چشم می‌خورد و یکی از خرده فروشی‌های معروف انگلستان به نام Mobiles.co.uk عبارت «توقف تولید» را مقابل هر سه مدل نوشته است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی

پایان تولید ابزارهای الکترونیکی از جمله موبایل مساله‌ای عادی است اما به ندرت با چنین سرعتی رخ داده است. بسیاری از محصولات تا دو سال و برخی محصولات محبوب بیشتر از دو سال تولید می‌شوند، ولی هنوز یک سال هم از تاریخ رونمایی سری گلکسی S20 نگذشته است.

خبرگزاری TechRadar یکی از دلایل احتمالی توقف تولید زودهنگام سری S20 را محبوبیت پایین اعلام کرده است. فروش این سری از ابتدای عرضه کمتر از انتظارات بود و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - به حد و اندازه موبایل‌های قبلی سری S نرسید. به نظر می‌رسد سازنده کره‌ای با عرضه سری گلکسی S21 که قیمت کمتری نسبت به خانواده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - S20 دارند، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - به دنبال شروعی تازه و تکرار موفقیت‌های پیشین است.

TechRadar وقتی در مورد توقف تولید سری گلکسی S20 از سامسونگ سوال پرسید این جواب را دریافت کرد: «سامسونگ همچنان به فروش گلکسی S20 FE ادامه می‌دهد. موجودی سری گلکسی S20 بسته به منطقه متفاوت است.» این یعنی خریدارانی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - که فعلاً تمایلی به خرید جدیدترین موبایل‌های سازنده کره‌ای ندارند می‌توانند گلکسی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر مرکزی استان مرکزی - S20 FE را انتخاب کنند.

البته همچنان هر سه مدل گلکسی S20 از روش‌های دیگر قابل خریداری هستند و برخی فروشگاه‌ها در صورت اتمام موجودی مدل‌های ریفربیش شده را جایگزین می‌کنند. علاوه بر این در ایالات متحده اپراتورهایی مثل AT&T و Sprint همچنان این سری را در به شکل قراردادی ارائه می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اردشیر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
میشه بگید شما کشتارگاه منطقه 4 مرکزی هم سرویس کار لباسشویی ایندزیت دارید
پاسخ: بله در کشتارگاه منطقه 4 شهر مرکزی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone