🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21867.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

فرمان اجرایی ترامپ با هدف محدود کردن شبکه های اجتماعی امضا شد

همانطور که پیش بینی می شد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز گذشته فرمان اجرایی جدیدی را امضا کرد که هدفش شرکت های حوزه فناوری نظیر فیسبوک، توییتر و گوگل و البته قانونی محوری در ...

همانطور که پیش بینی می شد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز گذشته فرمان اجرایی جدیدی را امضا کرد که هدفش شرکت های حوزه فناوری نظیر فیسبوک، توییتر و گوگل و البته قانونی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - محوری در رابطه با اینترنت است که شرکت های یاد شده را در برابر محتوایی که کاربرانشان پست - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - می کنند مصون نگه میداشت.

ترامپ روز گذشته پیش از امضای این فرمان در دفتر ریاست - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - جمهوری خود گفت:

ما دیگر از این قانون خسته شده ایم.

انتظار می رود که با امضای این فرمان اجرایی تازه مکانیزم های محافظتی پلتفرم های آنلاین که براساس بند ۲۳۰ از قانون Communications Decency آمریکا برایشان فراهم شده کاهش پیدا کند.

براساس این بند، شرکت های اینترنتی مصونیت گسترده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - ای نسبت به محتوای پست شده توسط کاربرانشان در پلتفرم های آنلاین دارند و حالا با امضای این پیشنویس مسیر برای وزارت بازرگانی آمریکا و کمیسیون ارتباطات این کشور باز می شود تا قانون را به شیوه دیگری تفسیر کنند و این مجوز را به کمیسیون تجارت فدرال بدهند که ابزاری برای گزارش دادن سانسور و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - جانبداری های آنلاین پلتفرم ها در اختیار مردم قرار دهد.

ترامپ دیروز در حاشیه کنفرانس خبری اش گفت:

این خیلی اهمیت دارد. آنها یک سپر دفاعی برای خود دارند و میتوانند هرکاری که دلشان می خواهد انجام دهند. اما دیگر قرار نیست آن سپر را داشته باشند.

براساس این فرمان اداره ملی ارتباطات و اطلاعات آمریکا ۶۰ روز زمان دارد تا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - درخواستی را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - برای قانونگذاری تازه تسلیم FCC کند. رگولاتوری آمریکا نیز به محض دریافت درخواست با دستور ترامپ بخش هایی از بند ۲۳۰ قانون مذکور را تفسیر خواهد کرد و تصمیم می گیرد که تخطی شرکت ها از این قانون چه عواقبی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - برایشان دارد.

ترامپ برنامه های خود برای امضای چنین فرمانی را بعد از آن اعلام کرد که توییتر برای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - نخستین بار دو توییت او را حقیقت سنجی کرد. این توییت ها نیز ادعاهایی غلط و گمراه کننده در رابطه با تقلب در انتخابات داشتند و درنتیجه توییتر آنها را با لینکی که کاربران را به گزارشات قبلی منتشر شده در این باره هدایت می کرد، همراه نمود.

شب گذشته توییتر به این فرمان اجرایی چنین پاسخ داد:

فرمان اجرایی جدید یک رویکرد تلافی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - جویانه و سیاسی به این قانون مهم است. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - بند ۲۳۰ حامی نوآوری و آزادی بیان مردم آمریکاست و براساس ارزش های دمکراتیک تدوین شده است. هر تلاشی برای از بین بردن آن آینده صحبت در فضای آنلاین و آزادی های اینترنتی را تهدید می کند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران

فیسبوک نیز بیانیه ای در مخالفت با این فرمان منتشر کرد. Liz Bourgeois سخنگوی بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا در این باره گفت:

فیسبوک پلتفرمی برای دیدگاه های مخالف است. ما به آزادی بیان در سرویس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - های خود و همچنین حفاظت از جامعه خود در برابر محتوای مضر (از جمله محتوایی که برای منصرف کردن رای دهندگان از حق قانونی شان یعنی رای دادن طراحی شده) ایمان داریم.  این قوانین برای همه هستند. لغو یا محدود کردن بند ۲۳۰ اثر معکوس خواهد داشت. چنین کاری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - باعث محدود شدن آزادی بیان در فضای آنلاین می شود. اینکه مسئولیت آنچه میلیاردها نفر از مردم سراسر دنیا می گویند را بر دوش شرکت ها بگذاریم صرفا مجازات - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - کردن شرکت هایی است که تصمیم گرفتند آزادی بیان را ترویج کنند و همچنین تشویق پلتفرم ها به سانسور هرچیزی است که میتواند باعث آزار دیگری شود.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک در مصاحبه با شبکه CNBC آمریکا گفت هیچ شرکت خصوصی نباید در نقش قاضی حقیقت ظاهر شود و پلتفرم های شبکه های اجتماعی به خصوص فیسبوک و توییتر نباید در چنین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر سرخرود استان مازندران - جایگاهی قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone