🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21862.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی HP از دو ورک استیشن‌ ZBook Firefly؛ شارژدهی ۱۷ ساعته و گرافیک کوادرو

کمپانی HP از جدیدترین مدل‌های ورک استیشن ZBook Firefly رونمایی کرده است. این دو ورک استیشن در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی به بازار عرضه می‌شوند و به گفته این کمپانی آمریکایی، هر کدام ...

کمپانی HP از جدیدترین مدل‌های ورک استیشن ZBook Firefly رونمایی کرده است. این دو ورک استیشن در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی به بازار عرضه می‌شوند و به گفته این کمپانی آمریکایی، هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که کاربران بسته به نیازشان می‌توانند از بین این دو انتخاب کنند.

ورک استیشن ZBook Firefly 14 بر اساس ادعای این کمپانی، کوچکترین و سبکترین ورک استیشن قابل حمل در جهان است. این لپ تاپ ۱۴ اینچی با ۱.۶ کیلوگرم وزن، ۸.۸ درصد کوچکتر و ۵.۲ درصد سبکتر از نسخه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران - قبلی خود به حساب می‌آید. نسبت نمایشگر به بدنه در این لپ تاپ کوچک، ۸۴ درصد ارزیابی شده است. پنل به کار رفته - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران - در ZBook Firefly 14 هم 4K بوده و می‌تواند تا ۵۰۰ نیت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران - روشنایی داشته باشد. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران - همچنین این پنل قابلیت پشتیبانی از محتوای HDR 400 را نیز دارد.

نسخه ۱۵ اینچی این لپ‌ تاپ اما کمی سنگین‌وزن‌تر بوده، ولی در عین حال به ترتیب ۱۰ و ۱.۸ درصد کوچکتر و سبکتر از نسل پیشین خود است. نمایشگر به کار رفته در این مدل نیز همانند نسخه ۱۴ اینچی بوده، با این تفاوت که نسبت آن به نمایشگر به ۸۶ درصد ارتقا یافته است. مشخصات - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران - فنی این دو لپ‌ تاپ اما با یکدیگر مشابه بوده و کاربران می‌توانند هر دو آن‌ها را به پردازنده‌های نسل ۱۰ اینتل و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران - تا ۶ هسته پردازشی به همراه گرافیک کوادرو P520 انویدیا با ۴ گیگابایت حافظه VRAM مجهز کنند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران

با این حال تفاوت اصلی این لپ تاپ‌ها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران - با نسخه‌های گیمینگ و مشابه، در الگوریتم Z اختصاصی کمپانی HP است. این الگوریتم به صورت پیوسته توانایی پردازشی CPU و GPU را پایش کرده و آن را در لحظه و متناسب - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران - با نیاز کاربر تنظیم می‌کند. بر اساس گفته‌های این کمپانی، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران - استفاده از این الگوریتم به کاربر اجازه می‌دهد بدون فشار وارد کردن به باتری و بالا بردن سرعت چرخش فن‌ها، برای مدت بیشتری از حداکثر توان پردازشی هر دو ورک استیشن ZBook Firefly بهره ببرند. در نهایت با توجه به گفته‌های فوق HP مدعی می‌شود که کاربران این ورک استیشن‌ها می‌توانند تا ۱۷ ساعت روی شارژدهی باتری حساب باز کنند.

تمامی قطعات الکترونیکی به کار رفته در این دو لپ تاپ قدرتمند نیز توسط بدنه استانداردسازی شده با گواهی MIL-STD 810G ارتشی حفاظت می‌شود. در بخش صدا نیز HP کم کاری نکرده و مانند همیشه لپ تاپ‌های خود را به اسپیکرهای تیون شده توسط B&O (بَنگ اَند اولوفسِن) مجهز کرده است. علاوه بر این نیز دو مدل نمایشگر قابل حمل ۱۴ اینچی 4K نیز برای این دو ورک استیشن قدرتمند در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند نسخه HP E14 G4 را به کمک کابل USB-C و نسخه HP U27 - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران - 4K را به صورت بی‌سیم به ورک استیشن‌های ZBook Firefly متصل کنند. از راه‌های ارتباطی بی‌سیم نیز می‌توان به پشتیبانی از LTE اشاره کرد.

در نهایت نیز قیمت پایه ۱۱۰۰ دلاری برای این لپ ‌تاپ‌ها در نظر گرفته شده که با نزدیک شدن زمان عرضه آن‌ها به بازار در مرداد، جزئیات بیشتری نیز - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جویبار استان مازندران - از قیمت‌گذاری HP روی ورک‌ استیشن‌های خود منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone