🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21855.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

چیپ امنیتی جدید سامسونگ برای محافظت از موبایل در برابر هکرها معرفی شد

سامسونگ از نسل دوم چیپ امنیتی خود با نام S3FV9RR برای گوشی‌های هوشمند پرده برداشت. این چیپ امنیتی  که در رده چیپ‌های اپل T2 و گوگل Titan M قرار می‌گیرد، برای محافظت از فرایند بوت، ...

سامسونگ از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - نسل دوم چیپ امنیتی خود با نام S3FV9RR برای گوشی‌های هوشمند پرده برداشت. این چیپ امنیتی  که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - در رده چیپ‌های اپل T2 و گوگل Titan M قرار می‌گیرد، برای محافظت از فرایند بوت، بخشی از حافظه و همچنین پرداخت‌های مبتنی بر موبایل طراحی شده است.

سامسونگ اولین چیپ امنیتی خود، Enclave را در اوایل سال جاری میلادی رونمایی کرد و آن را در گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S20 مورد استفاده قرار داد. حالا چیپ جدید این شرکت کره‌ای از راه رسیده و موفق - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - به کسب استاندارد امنیتی +EAL 6 از معیارهای مشترک (CC) شده که آن را تبدیل به یکی از امن‌ترین چیپ‌های موبایل می‌کند. این سطح از امنیت برای محافظت از اطلاعاتی مانند پاسپورت‌های الکترونیکی و کیف‌های سخت‌ افزاری رمزارز مورد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - استفاده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - قرار می‌گیرد.

به گفته سامسونگ این چیپ نه تنها از پرداخت‌های موبایلی محافظت می‌کند، بلکه معاملات رمزارزها را نیز امن نگه می‌دارد. این شرکت کره‌ای اعلام کرده:

«در دوره پویایی و ارتباطات بدون تماس، ما انتظار داریم که دستگاه‌های متصل مانند گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها، امنیت بالایی داشته باشند تا از اطلاعات شخصی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - ما محافظت کنند و همچنین فعالیت‌های فین ‌تک مانند بانکداری توسط گوشی، معاملات - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - سهام و رمزارزها را فراهم کنند.»

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهسوار استان مازندران

چیپ امنیتی سامسونگ قابلیت اعتماد ریشه‌ای مبتنی بر سخت افزار (RoT) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از لایه‌های پایین‌تر نرم افزاری مانند فرایند بوت در برابر حمله بدافزارها محافظت می‌کند. به گفته این - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - برند، شرکت‌ها با استفاده از این چیپ می‌توانند بدون ترس از مجرمان سایبری، برنامه‌های اختصاصی خود را اجرا کنند.

سامسونگ ادعا کرده این چیپ انجام حملاتی مانند مهندسی معکوس، Power Glitch و لیزری را سخت می‌کند. این برند کره‌ای خبر از این داده که چیپ امنیتی جدید آن در فصل سوم سال جاری میلادی از راه می‌رسد، بنابراین شاید در گوشی‌های مورد انتظار سری گلکسی نوت ۲۰ مورد استفاده قرار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شهسوار استان مازندران - بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هنیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ شرکت شما اطراف ولی محمدی شهسوار اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در ولی محمدی شهر شهسوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone