🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21871.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام برای رقابت با یوتیوب درآمدزایی اینفلوئنسرها را آسان‌تر می‌کند

اینستاگرام برای اولین بار در تاریخ این پلتفرم، تبلیغات را به ویدیوهای IGTV می‌آورد و درآمد ناشی از آن را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌کند. علاوه بر این امکان درآمدزایی از راه فروش نشان‌ها مشابه ...

اینستاگرام برای اولین بار در تاریخ این پلتفرم، تبلیغات را به ویدیوهای IGTV می‌آورد و درآمد ناشی از آن را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌کند. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - علاوه بر این امکان درآمدزایی از راه فروش نشان‌ها مشابه آنچه در اشتراک پولی یوتیوب دیده می‌شود، برای برخی از اینفلوئنسرها فراهم شده است.

اینستاگرام از هفته آینده نمایش تبلیغات در ویدیوهای IGTV را برای حدود ۲۰۰ تولید کننده محتوای تایید شده و انگلیسی زبان شروع می‌کند. اینستاگرام می‌گوید ۵۵ درصد از درآمد نمایش تبلیغات را به تولیدکنندگان می‌دهد و قصد دارد در آینده با گسترش این برنامه به تولیدکنندگان بیشتری در دنیا پول پرداخت کند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان

تبلیغات فقط با تماشای ویدیوهای IGTV که در صفحه اصلی قرار گرفته‌اند، نمایش داده خواهند شد و در فاز آزمایشی به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - شکل عمودی نمایش داده می‌شوند و حداکثر ۱۵ ثانیه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - خواهند بود. اینستاگرام می‌گوید امکان رد کردن تبلیغات در آینده فراهم خواهد شد و برای اطمینان از نمایش آن‌ها در پست‌های تبلیغاتی و مناسب برای کاربران، تولیدکنندگان محتوا باید با قوانین درآمدزایی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - این پلتفرم موافقت کنند.

اینستاگرام می‌گوید بررسی کنندگان محتوا همه ویدیوهای IGTV را پیش از برچسب گذاری برای درآمدزایی بررسی می‌کنند تا از مناسب بودن آن‌ها برای کاربران اطمینان حاصل شود.

به گفته اینستاگرام تولیدکنندگان محتوا از راه فروش نشان‌ها یا Badge در ویدیوهای زنده نیز می‌توانند درآمد کسب کنند. به کمک این قابلیت که شباهت‌هایی به اشتراک پولی یوتیوب دارد، نظرات کاربرانی که نشان‌ها را - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - خریداری کرده‌اند بالاتر از نظرات کاربران - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - عادی نمایش داده خواهد شد و کنار نام کاربری آن‌ها آیکن اشتراک به نمایش در می‌آید.

این قابلیت از ماه آینده برای عده محدودی از تولیدکنندگان محتوا در آمریکا فعال خواهد شد و در ادامه در برخی کشورها از جمله برزیل، فرانسه و ترکیه نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

اینستاگرام با فراهم کردن امکان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اردستان استان اصفهان - کسب درآمد از ویدیوهای IGTV به وضعیت درآمدزایی در این پلتفرم سر و سامان داد و به طور مستقیم به مبارزه با یوتیوب رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone