🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21869.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

از سرگیری تولید بوئینگ ۷۳۷ مکس با وجود عدم مجوز برای پرواز

شرکت بوئینگ اعلام کرد که پس از وقفه‌ تقریبا چهار ماهه، تولید هواپیمای ۷۳۷ مکس را از سر می‌گیرد. این شرکت اضافه کرد که تولید مجدد این هواپیما با «سرعت کم» و با در نظر ...

شرکت بوئینگ اعلام کرد که پس از وقفه‌ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران - تقریبا چهار ماهه، تولید هواپیمای ۷۳۷ مکس را از سر می‌گیرد. این شرکت اضافه کرد که تولید مجدد این هواپیما با «سرعت کم» و با در نظر گرفتن ده‌ها پارامتر جدید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران - برای بهبود امنیت محیط کار و کیفیت محصول انجام می‌گیرد.

بوئینگ ۷۳۷ مکس به خاطر دو سانحه مرگبار که به فوت ۳۴۶ مسافر منجر شد، از مارس ۲۰۱۸ اجازه پرواز ندارد. بوئینگ پس از سوانح تولید این مدل را همچنان ادامه داد، ولی سرانجام دسامبر ۲۰۱۹ تولید آن را متوقف کرد. اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) هنوز به این هواپیما اجازه پرواز نداده و کارشناسان علاوه بر شناسایی نقص در سیستم MCAS که مقصر سوانح مرگبار معرفی شده، چندین عیوب فنی در نرم افزار آن پیدا کرده‌اند.

بوئینگ می‌گوید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران - در طول بازه چهار ماهه مهندسان و مکانیک‌های این شرکت در پروسه تولید هواپیما تغییراتی به وجود آورده‌اند تا از برطرف شدن تمام نیازهای کارکنان برای ساخت هواپیما اطمینان حاصل شود.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران

تولید دوباره ۷۳۷ مکس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران - نشان می‌دهد که بوئینگ همچنان با قدرت از این هواپیما پشتیبانی می‌کند. این شرکت تاکنون ۴۰۰ مدل از این هواپیما - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران - را تولید کرده و کار سختی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران - برای بازیابی اعتبار آن در پیش دارد.

کاهش شدید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران - پروازها به خاطر شیوع ویروس کرونا شرکت‌های تولید کننده هواپیما از جمله بوئینگ را با مشکل مواجه کرده چون بسیاری از ایرلاین‌ها سفارش خرید هواپیمای جدید را لغو کرده‌اند. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران - تاکنون ۱۰۰ سفارش برای هواپیمای ۷۳۷ مکس کنسل شده و شرایط بحرانی دوران کرونا بوئینگ را وادار کرده تا ۱۰ درصد از نیروی کار خود (حدود ۱۶ هزار شغل) را کاهش - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران - دهد.

در حال حاضر معلوم نیست هواپیمای ۷۳۷ مکس چه زمانی مجوز پرواز دوباره خواهد گرفت. بوئینگ سال گذشته میلادی اعلام کرد که این مدل اواسط سال ۲۰۲۰ دوباره پرواز خواهد کرد، اما با شیوع ویروس کرونا و عدم تایید این هواپیما توسط اداره هوانوردی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر شیرگاه استان مازندران - فدرال آمریکا، پرواز دوباره بوئینگ ۷۳۷ مکس در یکی دو ماه آینده بسیار دور از انتظار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone