🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21847.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۱ محبوبترین موبایل دنیا است

آیفون ۱۱ در فهرست محبوبترین موبایل های دنیا بالاتر از آیفون XR، مدل‌های مختلف گلکسی و سری ردمی نوت قرار گرفته است. بر اساس برآوردهای «Omdia» در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ آیفون ۱۱ با ...

آیفون ۱۱ در فهرست محبوبترین موبایل های دنیا بالاتر از آیفون XR، مدل‌های مختلف گلکسی و سری ردمی نوت قرار گرفته است.

بر اساس برآوردهای «Omdia» در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ آیفون ۱۱ با فروش ۱۹.۵ میلیون واحدی محبوبترین موبایل دنیا میان کاربران بوده است. این گوشی به واسطه دوربین دوگانه و قیمت پایین تر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - نسبت به آیفون XR نظر بسیاری از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - کاربران را به خود جلب کرده بود و انتظار پرفروش شدن آن می رفت. «Jusy Hong»، مدیر عامل Omdiaقرار گرفتن اپل در این فهرست طی پنج سال گذشته را نتیجه استراتژی خاص کورپتینویی‌ها می - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - داند:

«موفقیت اپل نتیجه استراتژی عرضه مدل های محدود است که به آنها اجازه می دهد تلاش هایشان را روی محصولات مشخصی متمرکز کنند. این محصولات تعداد زیادی از کاربران را به خود جذب کرده و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - به فروش فوق العاده بالایی دست پیدا می کنند.»

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان  استان خراسان

در رده دوم محبوبترین موبایل های دنیا گلکسی A51 با فروش ۶.۸ میلیونی قرار گرفته است. رده های سوم و چهارم نیز در اختیار شیائومی ردمی نوت ۸ و نوت ۸ پرو است که به ترتیب فروش ۶..۶. و ۶.۱ میلیونی را تجربه کرده اند.

رتبه چهارم نیز در اختیار یکی دیگر از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - محصولات اپل یعنی آیفون XR است و علاوه بر آن آیفون - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - های ۱۱ پرو و پرو مکس نیز در میان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - ۱۰ گوشی پرفروش دنیا دیده می شوند. در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - آیفون XR تنها مدل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - جدید اپل بود که توانست به فهرست ده رتبه برتر راه پیدا کند و آیفون های XS و XS مکس از آن باز ماندند.

تحلیلگران Omdia بر این باورند که شیوع کرونا روی بازار بین المللی گوشی تاثیر منفی بر جای خواهد گذاشت. از نظر آنها این بحران با به عقب انداختن توسعه شبکه های 5G شهروندان را نسبت به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - خرید مدل های 5G - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر خراسان استان خراسان - بی میل کرده و بدین ترتیب فروش گوشی را کاهش خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیروس نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام کوه سنگی خراسان سرویس کار لباسشویی گرنیه دارید؟
پاسخ: بله در کوه سنگی شهر خراسان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone