🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21857.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

خدمات «پزشک و مشاور» به سوپر اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

اسنپ و استارتاپ هاسپیتل در یک همکاری مشترک، سرویس پزشک و مشاور را راه‌اندازی کرده‌اند؛ سرویسی که به وسیله آن کاربران اسنپ می‌توانند امکان دریافت مشاوره پزشکی و روان‌شناسی را به صورت آنلاین داشته باشند ...

اسنپ و استارتاپ هاسپیتل در یک همکاری مشترک، سرویس پزشک و مشاور را راه‌اندازی کرده‌اند؛ سرویسی که به وسیله آن کاربران اسنپ می‌توانند امکان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - دریافت مشاوره پزشکی و روان‌شناسی را به صورت آنلاین داشته - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - باشند و بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، از خدمات - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - سلامت ‌محور بهره‌مند شوند.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و توصیه به حضور حداقلی در مراکز بهداشتی، اسنپ و هاسپیتل با همکاری خود سرویس جدید پزشک و مشاور را به سوپراپ اسنپ اضافه کرده‌اند. در خدمات جدید کاربران می‌توانند با استفاده از سرویس «پزشک و مشاور» در تمامی زمینه‌های پزشکی و روان‌شناسی به صورت آنلاین مشاوره دریافت کنند. تمامی مشاورانی که با این سرویس همکاری می‌کنند طی یک فرآیند دقیق تایید شده‌اند و با پایبندی به حفظ حریم شخصی، تمامی جزئیات مشاوره و شماره تماس کاربران به صورت محرمانه خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران

برای استفاده از این سرویس با وارد شدن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - به سرویس «پزشک و مشاور» - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - در سوپر اپلیکیشن اسنپ، فهرستی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - از انواع حوزه‌های مختلف پزشکی و روان‌شناسی را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب هر دسته بندی، پروفایل مشاورین فعال در آن حوزه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - برای کاربران به نمایش در می‌آید که هر یک دارای توضیحاتی پیرامون سوابق حرفه‌ای و زمان‌های پاسخگویی را با خود به همراه دارند.

مشاوره به دو صورت ویدئویی و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - تلفنی انجام می‌شود و هر مشاور در پروفایل خود مشخص کرده که آماده ارائه مشاوره به کدام روش است. کاربران نیز می‌توانند با انتخاب خود مشاوره تلفنی یا ویدئویی را انجام دهند و در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - صورتی که پزشک یا مشاور در همان لحظه آنلاین باشد، کاربر می‌تواند به صورت آنی با پزشک تماس حاصل فرماید و اگر آنلاین نباشد، امکان رزرو وقت وجود دارد.

گفتنیست هزینه مشاوره روی صفحه پروفایل هر مشاور مشخص شده و همچنین دکمه‌ای برای رزرو مشاوره وجود دارد. با انتخاب گزینه رزرو مشاوره، گزینه‌ای برای تعیین مدت زمان مشاوره فعال می‌شود. کاربران می‌توانند مدت زمان حدودی مد نظرشان را انتخاب کنند و همچنین اگر توضیح اضافه‌ای دارند، آن را در بخش «توضیحات درخواست» به اختصار وارد کنند. با انتخاب گزینه «ثبت» کاربران به صفحه مربوط به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - افزایش اعتبار راهنمایی می‌شوند تا بتوانند از این طریق اعتبار حساب سرویس «پزشک و مشاور» را پرداخت و از امکان مشاوره استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران

شایان ذکر است در صورتی که کاربر نیاز به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - پیگیری با پزشک یا مشاور داشته باشد، می‌تواند از امکان ارسال پیام متنی یا عکس بعد از مکالمه با پزشک استفاده کند. کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه ارسال پیام که پس از اتمام مکالمه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - در پروفایل مشاور ظاهر می‌شود با پزشک و مشاور خود گفت‌وگو کنند.

اسنپ و هاسپیتل، این خدمات را به صورت گارانتی در آورده‌اند و چنانچه کاربر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - به هر دلیلی از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - مشاوره خود راضی نباشد، هزینه به صورت تمام و کمال به حساب کاربری او بازگردانده می‌شود. برای استفاده از خدمات پشتیبانی این سرویس می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۴۹۱۸۷۶۵۴ در ارتباط باشید.

اما سوالی که در آخر ممکن است برای کاربران پیش بیاید اینست که مشاوره پزشکی آنلاین در سرویس جدید اسنپ چه حوزه‌هایی ارائه می‌شود؟ در پاسخ به این سوال روابط عمومی اسنپ خبر داده که این سرویس در ۳۲ حوزه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - مختلف از جمله روان‌پزشکی و سلامت روان، مشاوره و روان‌شناسی، سلامت پوست و مو، تغذیه و تناسب اندام، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - مشاوره دارویی، سلامت کودکان و نوزادان، مامایی و بارداری، طب فیزیکی و ورزش، بیماری‌های داخلی، گوارش و غدد، گوش، حلق و بینی، قلب، عروق و فشار خون، نورولوژی، مغز و اعصاب، رادیولوژی و تصویربرداری، طب سنتی، آزمایشگاه، ارتوپدی و شکستگی، بیماری‌های عفونی، هپاتیت و ایدز، بدخیمی و سرطان، جراحی عمومی، سلامت بینایی و چشم‌پزشکی، دهان و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر متل قو استان مازندران - دندان و در نهایت کروناویروس در دسترس کاربران است. کاربران می‌توانند با مراجعه به این سرویس، در هر ساعت شبانه‌روز از بهترین پزشکان، متخصصان و روان‌شناسان مشاوره امن و راحت بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone