آمریکا یک گام دیگر به دریافت حکم استرداد مدیر ارشد مالی هواوی به اتهام دور زدن تحریم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - هایش علیه کشورمان نزدیک تر شد. دادگاه عالی بریتیش کلمبیا در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - کانادا اعلام کرده که پرونده منگ وانژو شرط «مجرمیت دوگانه» را برای استرداد کسب کرده است؛ به این معنا که آنچه خانم وانژو در کشوری دیگر انجام داده در زمان دستگیری اش در کانادا نیز جرم محسوب می شده است. اگر چنین بیانیه ای از سوی دادگاه منگ وانژو صادر نمی شد پرونده مدیر مالی هواوی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - بلافاصله مختومه می شد.

البته جلسات رسیدگی به پرونده خانم وانژو طی چندین مرحله صورت می گیرد و در نتیجه هنوز مسیر درازی برای استرداد وی به آمریکا پیش روست اما بیانیه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - ای که روز گذشته از سوی دادگاه عالی بریتیش کلمبیا منتشر شد مانعی بزرگ برای این کار را کنار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - زد و انتظار می رود که موجبات حضور خانم وانژو در دادگاه آمریکا به زودی فراهم شود.

چین اما از این اتفاقات ابدا خرسند نیست و به تازگی با دستگیری چند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - تبعه کانادایی به بازداشت خانم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - وانژو اعتراض کرده و از دولت کانادا خواسته که با وجود استقلال قوه قضاییه آن، دختر بنیانگذار هواوی را آزاد کند. جاستین ترودو نخست وزیر کانادا اما در واکنش به این درخواست اعلام کرد که چین انگار نمی داند سیستم قضایی ما کاملا مستقل از دولت است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان

بیانیه دادگاه عالی کانادا علیه منگ وانژو آخرین خبر بدی است - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - که هواوی طی هفته های اخیر دریافت کرده است. قبلا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز فرمان اجرایی خود برای قرار گرفتن نام این شرکت در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - فهرست سیاه مراوده تجاری را تا سال ۲۰۲۱ تمدید کرد و وزارت بازرگانی آمریکا نیز دسترسی این شرکت چینی به تکنولوژی ساخت چیپ در آمریکا را محدودتر از همیشه کرد. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - در عین حال انگلستان نیز خبر داد که تغییر مسیر داده و قصد دارد تجهیزات هواوی را از شبکه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - های 5G خود خارج کند.

خانم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - وانژو در یکم سپتامبر ۲۰۱۸ به محض ورود به فرودگاه ونکوور کانادا بازداشت و به مدت سه ساعت مورد بازجویی قرار گرفت. در ادامه پلیس سلطنتی مونترال این خانم را به درخواست آمریکا و به خاطر دور - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - زدن تحریم های آن علیه کشورمان دستگیر کرد و از آن زمان‌ آمریکا تلاش دارد که حکم استرداد خانم وانژو را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر جوانرود استان کردستان - دریافت و او را برای پاسخگویی به خاک خود ببرد. خانم وانژو هم اکنون در منزل شخصی اش در ونکوور در بازداشت خانگی به سر می برد.