🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21865.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت زمان‌بندی و پیش‌نویس پست‌ها به نسخه وب توییتر اضافه شد

توییتر می‌گوید زمانبندی انتشار توییت‌ها به نسخه وب این پلتفرم اضافه شده است. حالا در قسمت پایین پنجره ایجاد توییت جدید، آیکن تقویم اضافه شده که با کلیک کردن روی آن می‌توان تاریخ و ساعت ...

توییتر می‌گوید زمانبندی انتشار توییت‌ها به نسخه وب این پلتفرم اضافه شده است. حالا در قسمت پایین پنجره ایجاد توییت جدید، آیکن تقویم اضافه شده که با کلیک کردن روی آن می‌توان تاریخ و ساعت انتشار توییت را مشخص کرد.

احتمال اضافه شدن قابلیت زمانبندی پست‌ها در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - توییتر از اواخر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - اردیبهشت ماه به گوش می‌رسید و حالا این قابلیت به نسخه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - وب اضافه شده است. اکنون می‌توان زمان انتشار پست‌ها را حداکثر تا ۱۸ ماه آینده تنظیم کرد. کاربر همچنین می‌تواند از پنجره Schedule به لیست توییت‌هایی که زمانبندی کرده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - دسترسی پیدا کند.

قابلیت دیگری که به نسخه وب - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - توییتر اضافه شده، امکان ذخیره سازی پیش نویس پست‌ها - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - است. تا پیش از این نوشته‌هایی که کاربر در پنجره پاپ آپ ایجاد توییت وارد کرده بود، تا زمانی که او در سایت حضور - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - داشت ذخیره می‌شدند، ولی حالا می‌توان پست‌ها را به شکل پیش نویس ذخیره کرد و بعداً آن‌ها را تکمیل نمود.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران

تا پیش از این اگر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - بیرون از پنجره - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - ایجاد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - توییت کلیک می‌کردید، فقط دو انتخاب برای تمام کردن توییت یا پاک کردن آن داشتید، ولی حالا امکان ذخیره (Save) یا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - پاک کردن (Discard) پست فراهم شده است. سمت راست و بالای این پنجره نیز لینک Unsent Tweets یا توییت‌های ارسال نشده قرار گرفته که با کلیک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - کردن روی آن لیست پست‌های پیش نویس و زمانبندی شده نمایش داده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران

قابلیت زمانبندی پست‌های توییتر در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - ابزار مدیریت پروفایل توییتر به نام TweetDeck وجود دارد، ولی حالا همه کاربران می‌توانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند. قابلیت زمانبندی توییت‌ها از هم اکنون در نسخه وب توییتر قابل دسترسی است و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر شهسوار استان مازندران - اگر هنوز برای شما فعال نشده باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone