🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21870.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شاهکار جدید شرکت اسکوبار: فروش آیفون ۱۱ پرو تعمیری با پوشش طلا به نصف قیمت

«روبرتو اسکوبار»، برادر خلافکار معروف کلمبیا یعنی «پابلو اسکوبار»، با معرفی گوشی‌های تاشو که در حقیقت گلکسی فولد و رویول فلکس پای با پوشش اسکوبار هستند، جنجال به پا کرده است. حال او برای مبارزه ...

«روبرتو اسکوبار»، برادر خلافکار معروف کلمبیا یعنی «پابلو اسکوبار»، با معرفی گوشی‌های تاشو که در حقیقت گلکسی فولد و رویول فلکس پای با پوشش اسکوبار هستند، جنجال به پا کرده است. حال او برای مبارزه با اپل، مدل‌های ریفربیش شده آیفون ۱۱ پرو را تعمیر کرده و آن‌ها را با پوشش طلا نصف قیمت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - می‌فروشد.

شرکت «Escobar Inc» با انتشار بیانیه‌ای از فروش مدل‌های ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۱۱ پرو که «قبلا آسیب دیده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - بودند» خبر داده است. به گفته این شرکت آیفون‌ها تعمیر و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - با طلا پوشیده شده‌اند. البته باید دید ادعای اسکوبار در مورد پوشش طلا تا چه حد درست است، چون این شرکت در مورد اسکوبار فولد ۲ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - (بخوانید گلکسی فولد) نیز همین ادعا را می‌کرد ولی این گوشی در واقع با برچسب طلا که مثل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - فویل به راحتی جدا می‌شود، پوشیده شده است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نیشابور استان خراسان

شرکت یاد شده می‌گوید آیفون‌ها با تمام لوازم جانبی فابریک مثل «کابل، شارژر و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - هدفون» و با «جعبه چوبی لوکس» فروخته می‌شوند و در پنل پشت آن‌ها لوگوی اسکوبار حک شده است.

روبرتو اسکوبار که به تازگی از اپل شکایت کرده و خواهان دریافت ۲.۶ میلیارد دلار از این شرکت شده، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - در بیانیه خود هدف از عرضه آیفون‌ها را رقابت با این شرکت عنوان کرده و می‌گوید:

«این روش من برای مبارزه با اپل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - است، گوشی‌های آن‌ها را با قیمت کمتر اما با پوشش طلا می‌فروشم. اپل هرگز توانایی انجام چنین کاری را ندارد.»

آیفون ۱۱ پرو معمولی ۹۹۹ دلار قیمت دارد و امکان خرید نمونه ۴۹۹ دلاری با پوشش طلای ۲۴ عیار پیشنهادی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر نیشابور استان خراسان - وسوسه کننده خواهد بود. البته باید دید این بار شرکت اسکوبار گوشی‌ها را به آدرس مشتریان ارسال می‌کند یا نه، چون اسکوبار فولد هیچ گاه به دست مشتریان نرسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone