🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21868.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید ویندوز 10 همراه با هسته داخلی لینوکس و تغییراتی در کورتانا منتشر شد

مایکروسافت از روز گذشته انتشار آپدیت می 2020 را برای ویندوز 10 آغاز کرده است. این تازه ترین به روز رسانی «بزرگ» برای ویندوز است و از جمله مهمترین قابلیت ها و امکانات آن میتوان ...

مایکروسافت از روز گذشته انتشار آپدیت می 2020 را برای ویندوز 10 آغاز کرده است. این تازه ترین به روز رسانی «بزرگ» برای ویندوز است - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - و از جمله مهمترین قابلیت ها و امکانات آن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - میتوان به Windows Subsystem برای لینوکس 2 و برخی آپدیت ها برای کورتانا اشاره کرد.

شرکت ردموندی این به روز رسانی را ماه گذشته در اختیار تسترها قرار داد و از امروز همه کاربران ویندوز 10 میتوانند به آپدیت می 2020 دسترسی پیدا - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - کنند.

بزرگ ترین تغییر در این به روز رسانی همانطور که در ابتدا اشاره کردیم Windows Subsystem برای لینوکس 2  (به اختصار WSL 2) - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - است که با یک هسته لینوکسی سفارشی سازی شده همراه است. یکپارچه سازی لینوکس در ویندوز 10 عملکرد زیر سیستم لینوکس مایکروسافت در ویندوز را به میزان چشمگیری بهبود خواهد داد. مایکروسافت همچنین وعده داده است که این هسته را - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - از طریق آپدیت های ویندوز به روز رسانی کرده و آن را به صورت متن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - باز در می آورد تا توسعه دهندگان بتوانند هسته WSL خود را بسازند - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - و آن را تغییر بدهند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان

البته باید اشاره کنیم که WSL 2 فعلا از اینترفیس Linux GUI یا شتاب دهنده سخت افزاری GPU پشتیبانی نمی کند با این حال مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - وعده داده که هر دوی این قابلیت ها را در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - آپدیت های آتی ویندوز ارائه می کند.

آپدیت می 2020 ویندوز 10 همچنین شامل برخی بهبودها برای کورتا می شود. به لطف این به روز رسانی از این پس میتوان از طریق تسکبار ویندوز 10 کورتانا را قفل گشایی کرد و کاربران قادر خواهند بود از بین گزینه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - های صحبت کردن با این دستیار دیجیتالی یا تایپ کردن یکی را انتخاب نمایند.

اینترفیس یا رابط کاربری کورتانا هم تغییراتی پیدا کرده است تا شکلی محاوره ای تر به خود - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - بگیرد. مایکروسافت همچنین سرچ های سریع را به اینترفیس سرچ هوم در ویندوز 10 اضافه کرده است که مواردی نظیر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کنگاور استان کردستان - آب و هوا، اخبار، رویدادهای تاریخی و فیلم های جدید را در بر می گیرد.

برای دریافت آپدیت می 2020 ویندوز 10 میتوانید از بخش تنظیمات این نرم افزار به ترتیب گزینه های Update & Security و سپس Windows Update را انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone