🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33672.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

توسعه سریع ترین دوربین جهان با نرخ ثبت تصویر 10 تریلیون فریم در ثانیه

نگاه کردن به ویدیوهای اسلوموشن یا صحنه آهسته همیشه جذابیت های خاص خود را داشته و معمولاً دوربین هایی که چنین تصاویری را ثبت می کنند، توانایی دستیابی به نرخ های بالای 1000 فریم در ...

نگاه کردن به ویدیوهای اسلوموشن یا صحنه آهسته همیشه جذابیت های خاص خود را داشته و معمولاً دوربین هایی که چنین تصاویری را ثبت می کنند، توانایی دستیابی به نرخ های بالای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 1000 فریم در ثانیه را دارند.

اما نوع دیگری از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دوربین های اسلوموشن نیز وجود دارد که نه فقط برای سرگرمی، بلکه برای پژوهش های علمی مورد استفاده قرار گرفته و سرعت ثبت تصویر آنها چندین هزار برابر دوربین های اسلوموشن تجاری است.

حالا دانشمندان مؤسسه فناوری کالیفرنیا (Caltech) و مؤسسه ملی تحقیقات ایمنی فرانسه از سریع ترین دوربین جهان با نرخ تصویربرداری 10 تریلیون فریم در ثانیه رونمایی کرده اند که قرار است در تحقیقات علمی و برای مشاهده تعاملات نور و ماده در ابعاد نانو مورد استفاده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قرار گیرد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است که سال گذشته یک تیم سوئدی دوربینی با توانایی ثبت 5 تریلیون فریم در ثانیه توسعه داده بود که همین دوربین نیز در اصل نسخه جدیدتر مدلی با نرخ 4.4 تریلیون فریم در ثانیه بود.

دوربین جدید در تحقیقات علمی و برای مشاهده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تعاملات نور - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و ماده در ابعاد نانو مورد استفاده قرار می گیرد

اما تیم توسعه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دهنده آمریکایی-فرانسوی برای رسیدن به رکورد جدید و توانایی ثبت رخدادهایی که در بازه های زمانی فمتوثانیه ای (یک میلیون میلیاردم ثانیه) رخ می دهند، از فناوری CUP یا عکاسی فوق سریع فشرده در کنار تکنیک اکتساب داده تبدیل رادنی بهره برده و روش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جدید را T-CUP نامیده است.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی

البته کیفیت دوربین هایی که با فمتوثانیه سر و کار دارند، با محدودیت هایی مواجه بوده و به همین خاطر پژوهشگران کلتک برای بهبود کیفیت تصویر سریع ترین دوربین جهان از یک دوربین استاتیک در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنار دوربین اصلی استفاده کرده اند.

گفتنی است پژوهشگران پس از تکمیل پروژه و به منظور تست قابلیت های دوربین جدید، تصویری از یک پالس لیزری فمتوثانیه ای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را ثبت کردند که شامل 25 عکس با فاصله 400 فمتوثانیه از یکدیگر بود. این تصویر رفتار پالس لیزری شامل تغییر شکل و شدت را بهتر و آهسته تر از نمونه های قبلی که با دوربین های قدیمی تر ثبت شده بودند، به نمایش گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone