🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33670.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ شورش قاتلین روی گوشی

هفته پرخبری را پشت سر گذاشتیم. اول از Assassin's Creed Rebellion شروع می‌کنم که نزدیک به یک سال است در مرحله «عرضه محدود» به‌ سر می‌برد و بالاخره یوبی‌سافت تاریخ انتشار نسخه نهایی این عنوان ...

هفته پرخبری را پشت سر گذاشتیم. اول از Assassin's Creed Rebellion شروع می‌کنم که نزدیک به یک سال است در مرحله «عرضه محدود» به‌ سر می‌برد و بالاخره یوبی‌سافت تاریخ انتشار نسخه نهایی این عنوان را مشخص کرد؛ بازی در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) بالاخره به عرضه جهانی می‌رسد.

در کنار تاریخ عرضه اساسین موبایل، بالاخره بتای فورتنایت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - اندروید در این هفته در دسترس تمام بازیکن‌ها قرار گرفت. البته اگر گوشی قدرتمندی ندارید، بهتر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - است همین الان دور بازی را خط کشیده و تا عرضه نسخه‌های بعدی صبر کنید. خود اپیک گیمز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - هم سیستم پیشنهادی برای تجربه بتا را اندروید ۸ و حداقل پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ معرفی کرده است.

اما مهمترین خبر هفته را باید مشترکا به عرضه پورت استاردو ولی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - و معرفی قسمت سوم Rush Rally بدهیم؛ استاردو ولی (Stardew Valley) کمتر از یک ماه دیگر برای آیفون منتشر می‌شود و نسخه بتا بازی ماشینی Rush Rally 3 که شماره قبلش را در خود دیجیاتو معرفی کرده بودیم هم تا پایان این ماه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - روی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - تلفن‌های هوشمند عرضه خواهد شد.

Badland Brawl

Badland Brawl

  • بازی آنلاین است

بدلند برول (Badland Brawl) بزرگترین غافل گیری هفته بود. عنوانی که به نظر می‌رسید اولین شکست فراگ‌مایند (Frogmind) باشد اما در نهایت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - به اثری قابل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - دفاع و فوق العاده سرگرم‌کننده تبدیل شد. بدلند برول روندی شبیه به عناوین مشابه پیش گرفته، دو بازیکن باید با استفاده از کارت‌هایی که دارند ساختمان اصلی حریف را نابود کنند.

البته با چند تغییر بزرگ؛ در بدلند برول دوربین از جلو بوده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - و خبری از نقشه‌های چند مسیره نیست. همچنین سازنده به کمک استفاده از قوانین فیزیک توانسته بعدی دیگر به گیم پلی کلش رویال بدهد. در کلش رویال اگر می‌خواستید از یک کارت استفاده کنید، آن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - را هر جایی که می‌توانستید می‌گذاشتید.

بدلند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - برول اینطوری نیست. در اینجا و مشابه انگری بردز، باید کارت‌ها را پرتاب کنید و هر کارت بسته به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - قدرت و نحوه کارکردش، بردی متفاوت دارد. بعضی از آن‌ها تا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - خود ساختمان حریف می‌رسند، بعضی‌ها نهایت تا وسط زمین برد دارند. اگر از طرفداران بازی‌های آنلاین هستید، حتما نیم نگاهی به بدلند برول داشته باشد.

Badland Brawl

Badland Brawl

سازنده: Frogmind قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 100.6 مگابایت زبان:

Clear Vision 4

اساسین موبایل

  • بازی آفلاین است

در نگاه اول Clear Vision 4 مشابه بقیه بازی‌های اسنایپری، به‌خصوص سری معروف استیکمن اسنایپر، به نظر می‌رسد. در ظاهر هم همین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - طور است اما چیزی که بازی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - را متفاوت و جالب کرده به گیم پلی این عنوان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - برمی‌گردد. در بازی‌های هم سبک معمولا کافی بود نشانه‌گیر را روی هدف گذاشته و تیراندازی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - کنید.

اما در Clear Vision باید بسته به فاصله‌ای که با هدف دارید، نشانه‌گیر را بالاتر بگیرید تا تیر به او بخورد؛ مشابه تیراندازی در دنیای واقعی. همین مسئله نیز باعث شده تا هر مرحله - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - همانند یک اثر پازل، مخاطب را بیشتر به چالش بکشد. برای کسانی که به دنبال یک اثر اکشن هستند، قسمت چهارم Clear Vision انتخاب خوبی است.

Clear Vision 4

Clear Vision 4

سازنده: Eldring قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 101.8 / 67.76 مگابایت زبان:

Grimvalor

  • بازی آفلاین است

بازی‌های سبک هک اند اسلش (Hack and Slash) با وجود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - جذابیت زیادی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - که دارند، خیلی کم روی گوشی پیدا می‌شوند و چیزی که Grimvalor را به یکی از جذاب‌ترین‌های هفته تبدیل کرده ارائه یک تجربه با کیفیت و پرمیموم از همین سبک در تلفن‌های هوشمند است. در بازی نقش جنگویی را دارید که باید با عبور از تاریکی‌ها، با محافظین پادشاه بجنگد.

مشابه بقیه بازی‌های هک اند اسلش، سیستم مبارزات Grimvalor هم سریع بوده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - و با انجام حرکات ترکیبی مختلف می‌جنگید. خوشبختانه بررسی‌ها نشان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - می‌دهند که کنترل بازی مناسب صفحات لمسی است و این سرعت بالای نبردها تاثیر منفی روی تجربه مخاطب نخواهد گذاشت. Grimvalor فعلا تنها برای iOS منتشر شده و به احتمالا به زودی به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - اندروید خواهد آمد.

Grimvalor

Grimvalor

سازنده: Direlight قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 709.2 مگابایت زبان:

ELOH

  • بازی آفلاین است

استودیوی Broken Rules را خیلی‌هایمان با Old Man's Journey می‌شناسیم. ELOH به عنوان آخرین اثر آن‌ها حداقل در نمایش‌هایش نشان داده که به همان اندازه دوست داشتنی و جذاب است. گیم پلی بازی خیلی ساده بوده و هر مرحله باید صدایی که تولید می‌شود را به دایره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - رنگی مشخص شده برسانید.

اما چگونه؟ کافیست - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - در مسیر صدا شخصیت‌های بازی را قرار بدهید تا در نهایت صدا با برخورد به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - آن‌ها به دایره برسد. ELOH پازل موزیکال آرامش بخشی است و با توجه به سابقه سازنده، فکر نکنم نیازی باشد که بگویم جدیدترین ساخته Broken Rules را به هیچ وجه از دست ندهید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس

ELOH

سازنده: Broken Rules قیمت: 2.99 دلار دسته - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 220.2 مگابایت زبان:

Glory Ages - Samurais

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس

  • بازی آفلاین است

ایده کلی Glory Ages حرف جدیدی برای گفتن ندارد؛ بازی مشابه ساخته قبلی استودیوی NoTriple-A Games عنوانی مرحله‌ای بوده و در هر مرحله چند دشمن به شخصیت اصلی حمله می‌کنند. بنابراین باید آن‌ها را شکست دهید. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - ولی در اینجا سیستم مبارزات به کمک آمده تا بازی بتواند خودش را از عناوین مشابهی که شما را در یک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - محیط رها می‌کنند، جدا کند.

سرعت نبردها پایین‌تر بوده، باید با برنامه‌تر حرکت‌هایتان را انتخاب کنید و هر حرکت اضافی منجر به کاهش انرژی‌تان می‌شود. این‌ها هم همگی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - چیزهایی هستند که از یک بازی سامورایی حداقل روی موبایل می‌خواهیم. عنوانی که نبردهایش با برنامه‌تر باشند و Glory Ages اگرچه بعد از مدتی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - مبارزاتش تکراری می‌شوند اما بازی تا جایی که توانسته به این ویژگی اهمیت داده است

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس

Glory Ages - Samurais

سازنده: NoTriple-A Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 73 مگابایت زبان:

Candy Crush Friends Saga

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس

  • بازی آفلاین است

استودیوی کینگ (King) باز یک عنوان دیگر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - از سری کندی کراش را منتشر کرد و بزرگترین تغییر بازی نسبت به خود کندی کراش، گرافیکش است. هسته اصلی گیم پلی ثابت مانده و مشابه آن در اینجا باید با گذاشتن آب نبات‌های مشابه مرحله‌ها را پشت سر بگذارید. اگرچه بهبود بخش بصری و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - استفاده از شخصیت‌های سه بعدی باعث شده تا بازی حداقل از لحاظ دیداری تفاوت‌هایی با قسمت‌های قبلی داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس

Candy - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - Crush Friends Saga

سازنده: King قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 214.8 / 80 مگابایت زبان:

Hungry Shark Heroes

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس

  • بازی آنلاین است

در حالی که تازه چند هفته از عرضه Hungry Dragon می‌گذرد اما یوبی‌سافت قسمت جدید این سری با نام Hungry Shark Heroes را به صورت محدود منتشر کرد. Heroes تفاوت‌های زیادی با برادران بزرگترش دارد و در یک ساعتی که با بازی گذراندم، به اندازه عناوین قبلی نتوانستم به آن ارتباط برقرار کنم.

با این وجود برای کسانی که به دنبال یک تجربه آنلاین در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس - نقش کوسه‌ها هستند، بازی شاید گزینه بدی نباشد. در این عنوان بازیکن‌ها یک به یک روبه‌رو یکدیگر قرار گرفته و با کوسه‌هایی که در اختیار دارند، مبارزه می‌کنند. برای استفاده از کوسه‌ها هم کافیست تا کارت آن‌ها را هنگام نبردها فقط انتخاب کنید؛ خودشان می‌جنگند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آباده استان فارس

Hungry Shark Heroes

سازنده: Ubisoft Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 395 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلبر نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
اگه بخوام از تجربه من بگم، رضایت من ۱۰۰٪ بوده! تعمیرچی نه تنها خیلی سریع و نزدیک به ساعت مشکل منو حل کردن، بلکه از شماره تلفن دروغ استفاده نکردن و نوع خدماتشون هم خیلیییی رضایت بخش بوده! حتما به همه پیشنهاد میکنم و حتی خودم بهشون تعمیر دیگه هم خواهم گفت! 😊😊😊



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone