🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30765.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ سقوط پابجی، صعود پابجی

احتمالا برای‌تان سوال پیش آمده که منظور از تیتر چیست، اما قبل از پرداخت به این مسئله بیایید ابتدا نگاهی به هیجان انگیزترین خبر هفته بیاندازیم؛ بالاخره تاریخ عرضه ادامه یکی از پرچمداران «دفاع از ...

احتمالا برای‌تان سوال پیش آمده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - که منظور از تیتر چیست، اما قبل از پرداخت به این مسئله - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - بیایید ابتدا نگاهی به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - هیجان انگیزترین خبر هفته بیاندازیم؛ بالاخره تاریخ عرضه ادامه یکی از پرچمداران «دفاع از قلعه» (Tower Defence) گوشی مشخص شد و کمتر از یک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - ماه دیگر بازیکن‌ها می‌توانند Kingdom - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - Rush Vengeance را تجربه کنند.

قسمت جدید Kingdom Rush در روز ۲۲ نوامبر (۱ آذر) به اندروید و iOS خواهد آمد و بازی هم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - از همین الان برای پیش ثبت نام در اپ استور و گوگل پلی قرار گرفته است. با توجه به توضیحات موجود در صفحه اپ استور، حجم نسخه iOS نزدیک به ۱ گیگابایت بوده و همچنین بازی ۴.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

این از Vengeance. حالا قضیه پابجی چیست؟ داستان از این قرار است که بعد از عرضه کال آف دیوتی: بلک آپس ۴ و محبوبیت زیادی که بخش بتل رویال این عنوان به دست - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - آورد، نسخه پلتفرم‌های خانگی پابجی روز به روز تعداد بینندگانش در سرویس معروف توییچ کاهش یافت و کار تا جایی پیش رفت که در هفته گذشته چندبار بازدیدکنندگان توییچ پابجی موبایل از خود پابجی بیشتر شدند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

اتفاقی که برای اولین بار آن را شاهد بودیم. حالا باید دید با توجه به شلوغی بتل رویال در این روزها، سازنده پابجی چه تمهیداتی می‌چیند. - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - در کنار این دو خبر، شایعه عرضه بازی معروف و سخت دد سلز (Dead Cells) هم توجهات زیادی را به خودش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - جلب کرد. بازی خیلی ناگهانی در گوگل پلی قرار گرفت و البته بعد از مدتی هم حذف شد.

ممکن است اشتباهی رخ داده یا حتی حضور بازی در گوگل پلی به معنای این باشد که به زودی شاهد عرضه این عنوان تنها برای تبلت انویدیا شیلد خواهیم بود اما بیایید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - امیدمان را از دست ندهیم. شاید استودیو سازنده برنامه دارد تا یکی از بهترین‌های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - امسال پلتفرم‌های - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - خانگی را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - به تلفن‌های هوشمند بیاورد.

Stardew Valley

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

  • بازی آفلاین است

ببینید چه کسی بالاخره پایش را به پلتفرم موبایل گذاشت؛ استاردو - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - ولی سال ۲۰۱۶ منتشر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - شد و توانست با ارائه یک تجربه جذاب از سبک مزرعه‌داری/شبیه‌سازی با بازخوردهای خیلی مثبت بازیکن‌ها و منتقدان مواجه شود و جایزه‌های مختلفی ببرد. در واقع بازی در دورانی آمد که هاروست مون (Harvest Moon) سال به سال از ریشه‌هایش داشت دور می‌شد.

سازنده با الهام درست از هاروست مون عنوانی را ساخت که به خوبی توانست جای این اثر را پر کند؛ یک مزرعه بزرگ برای مدیریت، فعالیت‌های زیادی که می‌توانید انجام بدهید و شخصیت‌هایی که قابلیت ارتباط با آن‌ها را دارید. واکنش‌ها تا الان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - نسبت به پورت گوشی خیلی مثبت بوده و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - امیدواریم هر چه زودتر این عنوان را در اندروید هم ببینیم.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

Stardew Valley

سازنده: Chucklefish قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 305.9 مگابایت زبان:

Golf Battle

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

  • بازی آنلاین است

خیلی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - وقت بود از مینی‌کلیپ خبری نداشتیم. مینی‌کلیپ دیروز جدیدترین عنوانش را به عرضه جهانی رساند و مشابه بقیه ساخته‌های این استودیو، این بار هم با عنوانی طرف هستیم که بیشترین تمرکزش را روی رقابت با بقیه بازیکن‌ها گذاشته است. Golf Battle دو حالت گیم پلی دارد و در هر کدام شش بازیکن با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - یکدیگر مسابقه می‌دهند.

مود اول Classic - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - بوده و در آن هر بازیکنی که با «کمترین ضربه» بتواند توپ را به درون سوراخ بیاندازد، برنده می‌شود. دومی نیز Rush نام دارد و در اینجا کسی که «سریع‌تر» از بقیه توپ را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - به سوراخ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - بفرستد، می‌برد. Golf Battle همان فرمول جذاب مینی‌کلیپ را اما این بار در قالب گلف پیاده کرده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - و اگر به عناوین مینی کلیپ علاقه دارید، این بازی هم مطمئنا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - سرگرم‌تان می‌کند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

Golf - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - Battle

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 120.1 / 35.53 مگابایت زبان:

Marvel Battle Lines

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

  • بازی آنلاین است

دیروز معرفی MARVEL Battle Lines را نوشتم و چیزی که یادم رفت در آن مطلب اضافه کنم، این بود که در چند سال اخیر Battle Lines شاید بهترین بازی سوپرهیرویی بود که تجربه کردم. نه از کلیشه‌های ابرقهرمانی خبری بوده و نه باید با گروهی از ابرقهرمانان به جنگ‌های خسته کننده بروید؛ این دفعه با اثری متفاوت، جذاب و البته استراتژی محور طرف هستیم.

بهترین توصیف برای اینکه متوجه شویم با چه عنوانی سر و کار داریم، یک کلمه است؛ دوز (Tic-Tac-Toe). در بازی دوز اگر مهره‌ها را به صورت اریب یا پشت سر هم، کنار یکدیگر قرار دهید برنده خواهید شد. MARVEL Battle Lines روندی مشابه را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - پیش گرفته و برای حمله به لیدر این بار باید کارت‌ها را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - پیش هم بچینید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

MARVEL Battle Lines

سازنده: NEXON قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 876 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - / 868 مگابایت زبان:

Tesla vs Lovecraft

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

  • بازی آفلاین است

Tesla vs Lovecraft به بازی‌های شوتم آپی شبیه است که این بار در زمین جریان دارند؛ به همان اندازه شلوغ، پر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - زد و خورد، متنوع - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - و خوش ریتم که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - لحظه‌ای مخاطب را از تب و تاب نمی‌اندازند. 10tons که بازی‌های اکشن معروف Jydge و Neon Chrome را در کارنامه دارد، این بار هم به سراغ عنوانی مشابه از لحاظ گیم پلی رفته اما با یک تفاوت مثبت: Tesla vs Lovecraft اثری پر تحرک‌تر است.

در آستانه بزرگترین اختراع نیکولا تسلا، آزمایشگاه او توسط موجوداتی اهریمنی از بین می‌رود. حالا در نقش تسلا و با اسلحه‌های عجیب و غریبی که او دارد باید به سراغ این هیولاها رفته و آن‌ها را نابود کنید. با توجه به سابقه 10tons، مطمئنا به زودی شاهد Tesla vs Lovecraft برای اندروید نیز خواهیم بود.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

Tesla vs Lovecraft

سازنده: 10tons قیمت: 3.99 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 343.3 مگابایت زبان:

PAKO Forever

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

  • بازی آفلاین است

PAKO Forever روندی شبیه به بقیه بازی‌های دزد و پلیس ماشینی پیش گرفته است؛ در اینجا هم نقش یک راننده را دارید که باید از دستان اتومبیل‌های پلیس فرار کند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - بیشترین امتیاز را بگیرد. همان چیزهایی که با «ماشین در برابر پلیس‌ها» (Car Vs Cops) و نمونه‌های مشابه دیده بودیم حالا به PAKO Forever آمده‌اند و بنابراین خیلی خلاصه می‌گویم، اگر به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - این سبک بازی‌های ماشینی علاقه دارید حتما نیم نگاهی به این بازی بیاندازید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

PAKO Forever

سازنده: Tree Men Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 48.8 / 29 مگابایت زبان:

Forged Fantasy

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

  • بازی آنلاین و آفلاین است

استودیوی Hothead Games که بازی‌های هیرو هانترز (Hero Hunters) و کیل شات وایرس (Kill Shot Virus) را ساخته، این بار هم به سراغ یک اثر کاور محور دیگر رفته است. اما با یک تفاوت مهم؛ حضور - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - در قرون وسطی. برخلاف بازی‌های مشابه که با جنگ افزارهای امروزی پشت کاورها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - سنگر می‌گیرید و مبارزه می‌کنید، در Forged Fantasy با تیر و کمان و جادو می‌جنگید و حریفانتان هم ارک‌ها، الف‌ها، انسان‌ها و بقیه نژادهایی هستند که در کتاب‌ها و سریال‌ها فانتزی بارها دیده‌ایم.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

Forged Fantasy

سازنده: Hothead Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 114.7 / 96.83 مگابایت زبان:

PUBG Mobile

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

  • بازی آنلاین است

در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - مقاله «بازی‌ های شبیه کالاف دیوتی برای اندروید و iOS» از آپدیت جدید پابجی موبایل گفتیم که حالت شب را بالاخره به بازی اضافه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان - می‌کند. روز گذشته این بروزرسانی با شماره 0.9 منتشر شد و برای کسانی که می‌خواهند بتل رویال را در تاریکی تجربه کنند، اکنون زمان دانلود پابجی موبایل است. اما یک نکته: در آپدیت بعدی (1.0) احتمالا بازی از فاز بتا خارج خواهد شد و سوال اینجاست در این بروزرسانی چه چیزی اضافه می‌شود؟ امیدواریم شاهد فعال سازی بالاترین تنظیمات گرافیکی بازی باشیم.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان

PUBG MOBILE

سازنده: Tencent Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2000 / 1440 مگابایت زبان:
- تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر لنگرود استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone