🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30473.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل از سنسور سه بعدی سونی در آیفون 2019 استفاده می کند؟

سونی در حال برنامه ریزی برای تولید تعداد زیادی از سنسور‌های سه بعدی در سال آینده است. این اتفاق بعد از آن می‌افتد که برخی از شرکت‌های معروف نسبت به استفاده از سنسورهای سه بعدی ...

سونی در حال برنامه ریزی برای تولید تعداد زیادی از سنسور‌های سه بعدی در سال آینده است. این اتفاق بعد از آن می‌افتد که برخی از شرکت‌های معروف نسبت به استفاده از سنسورهای سه بعدی سونی در محصولات خود ابراز علاقه کردند. یکی از این شرکت‌ها اپل است که احتمالا بخواهد از این سنسور‌ها در دوربین آیفون‌های ۲۰۱۹ استفاده کند.

شرکت ژاپنی در تلاش است تا تولید ماژول‌های پشتی و جلویی دوربین‌های سه بعدی را آغاز کند و علاوه بر این به تولید نرم افزاری برای این ماژول‌ها بپردازد تا توسعه دهندگان بتوانند تصاویر سه بعدی متفاوت را با آن ایجاد نمایند.

یکی از نمونه‌های اولیه‌ی تکنولوژی دوربین سه بعدی مربوط به دوربین‌های TrueDepth اپل است که روی آیفون X به بعد مورد استفاده قرار گرفت. این دوربین‌ها می‌توانند عمق تصاویر را تشخیص دهند و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - اشیا را به صورت سه بعدی تصویر کنند. مثل بدن یا صورت انسان.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان

اخبار افزایش علاقمندی شرکت‌ها به استفاده از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - سنسور‌های سه بعدی سونی در حالی مطرح - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - می‌شود که بخش تولید دوربین موبایل سونی وضعیت مناسبی در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - سال‌های گذشته نداشته است.

به طور حتم درخواست برای استفاده از تکنولوژی سونی هنوز مورد ارزیابی قرار نگرفته و مشخص نیست - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - که کاربران چقدر از تکنولوژی دوربین سه بعدی استقبال کنند. تولید این سنسور‌ها تا پایان سال ۲۰۱۸ با سه درصد افت رو به رو شده و پیش بینی می‌شود که تنها دارای رشد ۲.۶ درصدی در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - سال ۲۰۱۹ باشد.

اپل پیش از این تلاش‌هایی در زمینه‌ی تولید هدست‌هایی برای ایجاد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده داشته و می‌خواست این موارد را با رزولوشن 16K به تصویر بکشد. موضوعی که هنوز نه در آیفون و نه در کامپیوتر‌هایش به راحتی امکان پذیر نیست.

این که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - چنین دستگاهی هرگز از کوپرتینو خارج شود یا نه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما به طور قطع می‌توان گفت که شرکت آمریکایی به دنبال تکنولوژی سه بعدی است و آینده‌ی خود را در ارائه‌ی هرچه بهتر واقعیت افزوده می‌بیند. به نظر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اردستان استان اصفهان - می‌رسد که اپل واقعیت افزوده را تکنولوژی مفید‌تری نسبت به واقعیت مجازی می‌داند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone