🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43233.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کاربران نسخه ویندوزفون واتس اپ به زودی امکان تعامل با کسب و کارها را خواهند داشت

چند روز پیش بود که فیسبوک از میزبانی بیش از یک میلیارد کاربر فعال روزانه در پیام رسان واتس اپ خبر داد. طبیعتا از بین این یک میلیارد نفر افرادی را هم پیدا می کنید ...

چند روز - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پیش بود که فیسبوک از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - میزبانی بیش از یک میلیارد کاربر فعال روزانه در پیام رسان واتس اپ خبر داد. طبیعتا از بین این یک میلیارد نفر افرادی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پیدا می کنید که از نسخه ویندوزفون این پیام رسان استفاده می کنند. به همین خاطر تیم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - واتس اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بتای این اپلیکیشن برای ویندوزفون را به نسخه 2.17.234 ارتقاء داده که اگر چه در آن شاهد تغییرات بزرگی نیستید، اما می توانید در مورد بعضی از قابلیت های بزرگ آینده اپ سرنخ هایی بدست بیاورید.

با انتشار نسخه بتای 2.17.234 کاربران ویندوزفون دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نمی توانند از چک مارک در نام کاربری خود استفاده کنند. در ظاهر مسئله چندان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مهمی نیست، اما - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مطابق گزارشی که امروز منتشر شده واتس اپ این روزها به دنبال راهی است تا بتواند میان اپلیکیشن و کسب و کارها تعامل برقرار کند. این خصوصیت قرار است که به غیر از نسخه ویندوزفون، در نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن هم ارائه شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اما سوال اینجاست که میان چک مارک و این خصوصیت چه ارتباطی می تواند وجود داشته باشد؟ در پاسخ باید بگوییم که واتس - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اپ می خواهد علامت چک مارک در نام کاربری را به وسیله ای برای تصدیق اعتبار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کسب و کارها بدل کند. با این حساب طبیعی است که افراد عادی قادر به استفاده از این علامت در نام کاربری خود نباشند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

طبق گزارشات کسب و کارها برای تعامل با کاربران واتس اپ می بایست از اپلیکیشن های مخصوص - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این کار استفاده کنند. Small و Medium Business نام دو اپلیکیشنی هستند که واتس اپ آن ها را برای ایجاد ارتباط میان کسب و کارها و مشتریان توسعه داده. به لطف این دو اپ بانک ها می توانند به مشتریان خود بابت تراکنش های مالی مشکوک هشدار بدهند، یا مثلا ایر لاین ها تأخیر در پروازها را به اطلاع خریداران بلیت برسانند.

با این وجود واتس اپ هنوز جزئیات دقیقی در مورد اپ های Small و Medium Business منتشر نکرده و هنوز مشخص نیست که چه موقع شاهد انتشار این دو اپلیکیشن برای کسب و کارها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone