تعمیرات یخچال امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27375.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تایید برخی ویژگی‌های سری ردمی K20؛ قاتل جدید پرچمدارها

ردمی به عنوان زیر برند شیائومی سه شنبه آینده از یک پرچمدار و یک میان رده رونمایی می کند اما از همین حالا برخی ویژگی های کلیدی آنها تایید شده است. [digipullqoute place="left"]ردمی K20 پرو پرچمدارها ...

ردمی به عنوان زیر برند شیائومی سه شنبه آینده از یک پرچمدار و یک - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - میان رده رونمایی می کند اما از همین حالا برخی ویژگی های کلیدی آنها تایید شده است.

ردمی K20 پرو پرچمدارها را به چالش می‌کشد

قابلیت هایی که تعبیه آنها در سری ردمی K20 تایید شده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شامل نسل هفتم سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی می شود. این حسگر اثر انگشت از لنز 3P و پیکسل های فوق بزرگ ۷.۲ میکرون بهره می برد و نه تنها دقت آن نسبت به نسل قبل ۳۰ درصد بهبود پیدا کرده، بلکه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ناحیه تحت پوشش هم ۱۵ درصد بیشتر شده است. در کنار این موارد باید به افزایش ۱۰ درصدی سرعت شناسایی اثر انگشت هم اشاره کرد.

در تصویری که ردمی از K20 منتشر کرده اثری از حفره یا بریدگی نمایشگر نیست و همین مساله گمانه زنی ها در مورد مجهز شدن آن - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی جهنده را تقویت می کند. تعمیرات یخچال امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - طرف دیگر افشاگری به نام Sudhanshu Ambhore با انتشار اطلاعاتی از ردمی K20 و K20 پرو مدعی شده که این گوشی ها به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ترتیب از چیپست های اسنپدراگون سری ۷ و ۸۵۵ بهره خواهند برد. به گفته وی پیکربندی حافظه برای مدل ضعیف تر شامل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و برای مدل پرو ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی خواهد بود. این دو موبایل از جهات دیگر شبیه هم هستند.

نمایشگر ۶.۳۹ اینچی ردمی K20 با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی از نوع سوپر امولد بوده و ۹۱.۲ درصد از پنل جلو را به خود - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اختصاص خواهد داد.

وی مدعی است که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در کنار سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تایید شده، شاهد دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو نیز خواهیم بود. از دیگر ویژگی های ردمی K20 و K20 پرو باید به اندروید ۹ با رابط MIUI 10، جک ۳.۵ میلیمتری صدا، شارژ سریع ۲۷ واتی و عرضه در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی اشاره کرد. پیش از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این برخی منابع به قیمت ۲۱۷ دلاری برای ردمی K20 اشاره کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone