🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35872.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آیفون آتی دارای نمایشگر LCD احتمالاً در رنگ های متنوعی عرضه می شود

اپل احتمالاً یکی از آیفون های آتی را در رنگ های متنوعی عرضه خواهد کرد. بر اساس گزارش هایی که پیش از این منتشر شده انتظار می رود در سال جاری میلادی شاهد معرفی سه ...

اپل احتمالاً یکی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از آیفون های آتی را در رنگ های متنوعی عرضه خواهد کرد.

بر اساس گزارش هایی که پیش از این منتشر شده انتظار می رود در سال جاری میلادی شاهد معرفی سه آیفون جدید باشیم؛ یک جایگزین برای آیفون 10، یک نسخه پلاس - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با ابعادی بزرگتر و در نهایت یک نمونه ارزان قیمت تر با طراحی مشابه با آیفون 10 ولی بهره مند از نمایشگر LCD.

بر اساس گزارش وبسایت اخبار مالی «StreetInsider» تغییر رنگ آیفون ارزان قیمت تر سال 2018، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - موجب می شود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که این گوشی از دیگر نمونه های گران قیمت تر متمایز شود. در این گزارش گمانه زنی شده که اپل می تواند مدل بهره مند از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نمایشگر LCD را در رنگ های روشن تری به بازر عرضه کند.

به عقیده «جون ژانگ» از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تحلیلگران موسسه امنیتی «روزنبلات»، اپل می تواند به منظور تلاش برای هدف قرار دادن مشتری های جوان تر در بازار، رنگ های متنوعی از آیفون 8 اس (یکی از نام های احتمالی آیفون دارای نمایشگر LCD) را عرضه کند. این رنگ ها می توانند شامل آبی، صورتی و زرد باشند. انتظار می رود گوشی هوشنمد مورد بحث در نیمه دوم سال جاری میلادی روانه رونمایی شود.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

به عقیده این تحلیلگر از آنجایی که اپل شروع به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - عرضه 3 مدل آیفون در هر سال کرده، انتظار می رود این کمپانی برای اینکه بین طراحی مدل بهره مند از نمایشگر LCD با دو مدل گران قیمت تر دارای نمایشگر OLED تفاوتی قائل شود، رنگ های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - متنوعی را برای آن در نظر بگیرد. به عقیده او این موضوع یک انتخاب منطقی به نظر می رسد.

این موضوع تنها یک گمانه زنی است و در واقع اطلاعاتی که از زنجیره های تأمین معمول اپل به دست آمده باشد، نیست. با این حال چندان هم غیر محتمل به نظر نمی رسد. اپل پیش از این از همین روش برای آیفون 5c (تصویر تیتر مطلب) استفاده کرده بود.

ژانگ همچنین باور دارد که اپل در سال 2019 آیفون را به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دوربین سه گانه مجهز خواهد کرد؛ موضوعی که پیش از این نیز در باره اش گمانه زنی شده بود. او همچنین اعلام کرده که اپل احتمالاً حسگرهای سه بعدی را در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بخش پشتی آیفون های آتی نیز تعبیه خواهد کرد. در این باره نیز قبل تر گمانه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - زنی هایی شده بود.

 

تماشا کنید: آتش گرفتن یک دستگاه آیفون 6 اس معیوب در لاس وگاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone