🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14722.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

توضیح ساترا درباره بودجه جنجالی ۱۵۰۰ میلیاردی «فعالان فضای مجازی صدا و سیما»

هفته گذشته خبرگزاری جمهوری اسلامی گزارشی را درباره تغییرات بودجه در مجلس منتشر کرد که حسابی جنجالی شد. «ایرنا» در این گزارش مدعی شده بود که کمیسیون تلفیق مجلس بدون اطلاع دولت و نمایندگان، بخشی ...

هفته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - گذشته خبرگزاری جمهوری اسلامی گزارشی را درباره تغییرات بودجه در مجلس منتشر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - کرد که حسابی جنجالی شد. «ایرنا» در این گزارش مدعی شده بود که کمیسیون تلفیق مجلس بدون اطلاع دولت و نمایندگان، بخشی از بودجه 1400 را تغییر داده است که یکی از بندهای آن مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و اختصاص 1500 میلیارد تومان به «فعالان فضای مجازی صدا و سیما» بود. حال «علی سعد»، معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی «ساترا» در این باره - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - شفاف سازی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - کرده و اعلام داشت این رقم در قالب صندوق حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

به گفته او این صندوق هنوز مرحله تدوین آیین‌نامه را سپری می‌کند و با الگوبرداری از صندوق نوآوری و شکوفایی تشکیل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - شده و هدف آن افزایش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - تولید محتوای ایرانی در فضای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - مجازی است. هیئت امنای آن نیز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - از ۵ نهاد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - از جمله وزارت ارتباطات، سازمان برنامه بودجه و به دبیری صداوسیما تشکیل خواهد شد که ماهانه جلساتی را تشکیل می‌دهند و در مورد تخصیص اعتبار به طرح‌های رسیده تصمیم گیری می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان

سعد با اشاره به این که امکان هزینه کرد بودجه صندوق توسط سازمان‌های متبوع هیئت امنا وجود ندارد بیان داشت که محل هزینه کرد آن تنها بخش خصوصی بوده و در قالب تسهیلات به بخش خصوصی فعال در تولید محتوا اختصاص پیدا می‌کند.

معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا تاکید کرد که از این 1500 میلیارد تومان چیزی به سازمان صداوسیما - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - تعلق نخواهد گرفت.

وی پیش‌تر نیز با انتشار توییتی، ضمن دفاع از این ردیف بودجه و ضرورت آن با توجه به سهم محتوای ایرانی در سبد مصرف - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - کاربران فضای مجازی، از افرادی که نسبت به این ماجرا آگاهی و در اجرای مسئولیت‌های‌شان در این حوزه کوتاهی داشتند، گلایه کرده بود.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان

به نظر می‌رسد مخاطب سعد، وزیر ارتباطات است که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - با انتقاد از مصوبه مجلس شورای اسلامی و تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان به فعالان فضای مجازی صداوسیما بیان کرده بود این هزینه معادل ۵۰ درصد کل بودجه وزارت ارتباطات برای توسعه است، در حالی که هیچ شفافیتی در این بخش وجود ندارد و نتیجه اش مشخص نیست.

با وجود همه این توضیحات، برخی کارشناسان اعلام کرده‌اند که نگران تولد شرکت‌های جدیدی هستند که اساساً برای دریافت چنین بودجه‌هایی، یک شبه ایجاد می‌شوند. باید دید در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کاشمر استان خراسان - ادامه روند شفافیت در خصوص نحوه هزینه‌ این بودجه و البته خروجی‌های آن چه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone