🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35704.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پلان؛ رعد و برق چه بلایی بر سر بدن انسان می آورد؟ [تماشا کنید]

صاعقه یا رعد و برق یکی از پدیده های طبیعی زیبا اما خطرناک است که به واسطه تخلیه الکتریسیته ساکن بین دو ابر یا بین ابر با زمین شکل می گیرد. اگر فاصله ابرها با ...

صاعقه یا رعد و برق یکی از پدیده های طبیعی زیبا اما - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گرگان استان گلستان - خطرناک است که به واسطه تخلیه الکتریسیته ساکن بین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گرگان استان گلستان - دو ابر یا بین ابر با زمین شکل می گیرد. اگر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گرگان استان گلستان - فاصله ابرها با زمین نسبتاً کم باشد، صاعقه می تواند به زمین برخورد کند و مشکلاتی نظیر آتش سوزی های گسترده، تخریب - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گرگان استان گلستان - سازه ها و منازل مسکونی، یا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گرگان استان گلستان - آسیب زدن به انسان ها را به همراه داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گرگان استان گلستان

با اینکه احتمال برخورد صاعقه با انسان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گرگان استان گلستان - بسیار کم است، ولی باز هم باید در مواقع بروز طوفان نکاتی را رعایت کنیم تا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گرگان استان گلستان - جزو معدود افراد صاعقه زده نباشیم. در این مطلب از پلان می خواهیم ببینیم برخورد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گرگان استان گلستان - رعد و برق با بدن انسان چه عواقبی را در پی دارد و چگونه می توانیم از این واقعه ناگوار جلوگیری کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone