تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13652.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ریزر از هدفون بی‌سیم Opus X با قابلیت حذف نویز فعال و قیمت ۱۰۰ دلار رونمایی کرد

هدفون بی‌سیم Opus X ریزر با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) رسما معرفی شد. این هدفون که تنها ۹۹ دلار قیمت دارد، از نسل قبلی Opus‌ ریزر ۱۰۰ دلار ارزان‌تر است. هدفون بی‌سیم Opus X ...

هدفون بی‌سیم Opus X ریزر با قابلیت حذف نویز فعال - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - (ANC) رسما معرفی شد. این هدفون که تنها ۹۹ دلار قیمت دارد، از نسل قبلی Opus‌ ریزر ۱۰۰ دلار ارزان‌تر است.

هدفون بی‌سیم Opus X ریزر به درایورهای بزرگ ۴۰ میلی‌متری مجهز شده و از پدهای گوشی بزرگی بهره می‌برد. همانطور که بالاتر گفتیم، این محصول به قابلیت حذف نویز فعال مجهز شده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - که از میکروفن‌های خارجی برای حذف نویز و از بین بردن صداهای محیطی استفاده می‌کند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان

ریزر برای اینکه کاربران قادر به شنیدن صدای محیط باشند، از قابلیتی به نام «Quick Attention» در این هدفونش استفاده کرده. این ویژگی، صدای محیط را از طریق اسپیکرها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این محصول از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - طبق ادعای ریزر، میزان تاخیر صدا در آن هنگام استفاده از حالت گیمینگ، به ۶۰ میلی ثانیه می‌رسد. با وجود - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - چنین گفته‌ای، نمی‌دانیم این هدفون از چه کدکی در حالت گیمینگ و بدون آن استفاده می‌کند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان

ریزر برای اینکه بتواند هدفون بی‌سیم Opus X را با قیمت ۱۰۰ دلار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - در اختیار کاربران قرار دهد، مجبور به حذف - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - برخی قابلیت‌های نسل قبلی شده که برای مثال می‌توان به عدم بهره‌مندی از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - برند THX اشاره کرد چرا که توسط THX مورد تایید قرار نگرفته - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - است.

علاوه بر این، هدفون جدید ریزر فاقد ورودی صوتی است، بنابراین تنها می‌توانید از آن بطور بی‌سیم استفاده کنید و خبری از اتصال سیم به آن نخواهد بود. در نهایت باید به شارژدهی اشاره کنیم. این محصول جدید با فعال بودن ANC، تا ۳۰ ساعت شارژدهی دارد در حالی که نسخه گران‌ترش تا ۳۲ ساعت کاربر را همراهی می‌کند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان

ریزر جدیدترین هدفونش - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - را در رنگ‌های سبز، صورتی و سفید به فروش - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌رساند و از امروز خریداران می‌توانند آن را سفارش دهند. با توجه به پشتیبانی از فناوری حذف نویز فعال و قیمت مناسب، انتظار می‌رود - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - این هدفون با استقبال مناسبی از سوی گیمرها مواجه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone