🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36418.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تولید دوچرخه های فیبر کربن ارزان قیمت با فناوری چاپ سه بعدی

اغلب وسایل حمل و نقل با بدنه فیبر کربن قیمت نسبتا بالایی دارند اما استارتاپ Arevo نخستین «دوچرخه فیبر کربن چاپ سه بعدی» را تولید کرده که تنها ۳۰۰ دلار قیمت دارد. Arevo توسط «جیم میلر» ...

اغلب وسایل حمل و نقل با بدنه فیبر کربن قیمت نسبتا بالایی دارند اما استارتاپ Arevo نخستین «دوچرخه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان - فیبر کربن چاپ سه بعدی» را تولید کرده که تنها ۳۰۰ دلار قیمت دارد.

Arevo توسط «جیم میلر» و با سرمایه گذاری شرکت های آمریکایی، چینی و از جمله یکی از زیر مجموعه های سازمان CIA تاسیس شده است.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجانهدف اصلی از تولید دوچرخه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان - فیبر کربن نمایش قابلیت های فناوری چاپ سه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان - بعدی و نرم افزار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان - این استارتاپ است که امکان تولید قطعات سبک و مقاوم کامپوزیت فیبر کربن را برای صنایعی نظیر فضانوردی، حمل و نقل هوایی و خودروها با قیمت به مراتب کمتر فراهم می کند.

دلیل گران بودن فیبر کربن معمولی این است که کارگران الیاف را حول - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان - یک محور چرخانده و آنها را به صورت دستی به مواد چسبناک یا رزین آغشته می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان - کنند. در مرحله بعد برای نفوذ این مواد به الیاف - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان - و افزایش هرچه بیشتر استحکام، مواد درون کوره قرار داده می شوند.

Arevo برای غلبه بر این مشکل از بازویی رباتیک برای چاپ شکل سه بعدی قالب دوچرخه بهره می برد. این ابزار رشته های فیبر کربن را از طریق نازل خارج کرده و برای یکپارچه کردن آن ماده ای ترمو پلاستیک را ذوب می کند.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجانکل این فرایند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان - بدون دخالت نیروی انسانی و طی یک مرحله صورت می گیرد و همین مساله باعث شده هزینه های تولید دوچرخه به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان - زیر ۳۰۰ دلار برسد. میلر درباره برنامه های آتی Arevo می گوید:

از آنجا که هزینه نیروی کار در آسیا به مراتب پایین تر از آمریکا است، احتمالا فرایند تولید را به این قاره منتقل خواهیم کرد. ما از نظر سایز کامپوزیت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان - ها محدودیت نداریم و هر چیزی که مشتری بخواهد از جمله بال یا بخشی از یک هواپیما را تولید خواهیم کرد.

تماشا کنید: فرایند تولید کامپوزیت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر تاکستان استان زنجان - فیبر کربن

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone