تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13202.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ساخت رباتی که طول پای خود را در مواجهه با سطوح مختلف تنظیم می‌کند

محققان دانشگاه اسلو رباتی چهارپا ساخته‌اند که طول پا و طرز راه رفتن را حین حرکت تنظیم کرده و در نتیجه مصرف انرژی و عملکرد خود را در مواجهه با شرایط غیر قابل پیش‌بینی بهبود ...

محققان دانشگاه اسلو رباتی چهارپا ساخته‌اند که طول پا و طرز راه رفتن را حین حرکت تنظیم کرده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر محلات استان مرکزی - و در نتیجه مصرف انرژی و عملکرد خود را در مواجهه با شرایط غیر قابل پیش‌بینی بهبود می‌دهد.

این ربات، Dyret (به معنای جانور در زبان نروژی) نام داشته و به گفته سازنده اولین ربات چهارپایی است که می‌تواند به طور مستقل پیکربندی خود را در واکنش به شرایط مختلف تغییر دهد. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر محلات استان مرکزی - جانور با استفاده از سنسورها، دوربین‌ها و هوش مصنوعی، قادر به تشخیص سطوح مختلف بوده و به طور مکانیکی طول پاها و بالطبع، شکل بدن را تنظیم کرده و طرز راه رفتن (gait) خود را بهینه می‌کند.

به گفته محققان، Dyret به طور پیوسته در حال یادگیری از محیط اطراف بوده و با استفاده از دانشی که قبلاً در محیط‌های سرپوشیده و کنترل شده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر محلات استان مرکزی - کسب کرده است، «بدن خود را با شرایط وفق می‌دهد.»

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر محلات استان مرکزی

محققان این ربات را ابتدا روی ماسه، شن و بتن آموزش داده و سپس بدون یادگیری قبلی، آن را در برابر سطح پوشیده از چمن قرار دادند. پژوهشگران می‌گویند حفره‌ها و گودال‌های موجود در چمنزارها می‌توانند چالشی جدی برای ربات‌های چهارپا باشند. Dyret اما با تنظیم طول پاهای خود راه رفتن روی چمن را یاد گرفت.

هدف محققان ساخت رباتی بوده که حین مواجهه با سطوح غیر قابل پیش‌بینی، متوقف نشده و نیازی به باز طراحی آن برای سناریوهای مختلف نباشد. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر محلات استان مرکزی - این ربات بادوام‌تر بوده و می‌توان از آن در مناطق آسیب دیده، سناریوهای امداد و نجات، کشاورزی، مناطق صعب‌العبور مثل معدن و یا حتی سیارات دیگر استفاده کرد.

محققان فناوری خود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر محلات استان مرکزی - را به شکل متن‌باز (Open Source) توسعه داده‌اند تا دیگران نیز بتوانند در بهبود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر محلات استان مرکزی - طرح سهیم شده و ربات‌های تطبیق پذیر خود را بسازند.

یافته‌های این تحقیق در ژورنال Nature Machine Intelligence منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone