🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30734.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

خرید فیلم و محتویات ویدیویی به زودی از طریق کافه بازار ممکن می‌شود

با وجود حضور سرویس‌های محبوبی مثل نت فلیکس یا آمازون، دو فروشگاه اپ استور و گوگل پلی قابلیتی را فراهم کرده‌اند تا کاربران بتوانند مستقیما فیلم‌ها یا محتویات ویدیویی که می‌خواهند را این مارکت‌ها خریداری ...

با وجود حضور سرویس‌های محبوبی مثل نت فلیکس یا آمازون، دو فروشگاه اپ استور و گوگل پلی قابلیتی را فراهم کرده‌اند تا کاربران بتوانند مستقیما فیلم‌ها یا محتویات ویدیویی که می‌خواهند را این مارکت‌ها خریداری کرده و برای همیشه در اکانت خود - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - نگه دارند و هر وقت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - که خواستند - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - آن‌ها را تماشا کنند.

به‌نظر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - می‌رسد که کافه بازار هم به زودی همین سیاست را پیش خواهد گرفت. محبوب‌ترین مارکت اندرویدی ایران - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - در جدیدترین نسخه خود (۷.۱۸.۶) امکان میزبانی ویدیو را به قابلیت‌های خود اضافه کرده و رسما وارد عرصه محتویات ویدیویی شده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - است. بنابراین دارندگان دیوایس‌های اندرویدی قابلیت این را خواهند داشت تا فیلم‌ها یا ویدیوهای مختلف را از این فروشگاه خریداری کنند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان

البته هنوز این قابلیت کاملا فعال نشده و به تدریج شاهد حضور آن در فروشگاه خواهیم بود. اما با توجه به توضیحات بروزرسانی جدید بازار، کاربران می‌توانند کیفیت ویدیو - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - را به دلخواه عوض کرده و برای فیلم‌ها زیرنویس بگذارند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی بخش فیلم بازار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - از مرحله آزمایشی خارج می‌شود.

بد نیست بدانید میزبانی ویدیویی تنها تغییر کافه بازار ۷.۱۸.۶ نبود و به همراه آن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - صفحه «برنامه‌های من» به «بازار من» تغییر نام داده و صفحه جدیدی به اسم آخرین فیلم‌های مشاهده شده را در اپ شاهد هستیم. نسخه جدید کافه بازار را هم اکنون - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر تایباد استان خراسان - از خود اپلیکیشن این فروشگاه می‌توانید دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آریاراد نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
بسیار راضی بودم از خدمات شرکت تعمیرچی شعبه تایباد در تعمیر لباسشویی وایت هاوس من. خدمات به موقع و با دقت انجام شد و کیفیت کار بسیار بالا بود. این شرکت به دوستان و آشنایانم نیز توصیه می‌کنم. با تشکر از شرکت تعمیرچی شعبه تایباد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone