🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33307.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه باتری آیفون XS Max ،XS و پرچمدارهای اندرویدی

اپل مدعی شده که میزان شارژدهی آیفون های XS Max و XS نسبت به مدل های قبلی بهبود پیدا کرده با این حال بررسی عملی حاکی از ضعف آنها در برابر مدل های اندرویدی است. ...

اپل مدعی شده که میزان شارژدهی آیفون های XS Max و XS نسبت به مدل های قبلی بهبود پیدا کرده با این حال بررسی عملی حاکی از ضعف آنها در برابر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران - مدل های اندرویدی است.

Tom’s Guide برای مقایسه میزان شارژدهی این دو موبایل و ۷ گوشی دیگر آنها را در یک شبکه 4G یکسان و با روشنایی ۱۵۰ نیتی نمایشگر آزمایش کرده است. به منظور یکسان سازی شرایط از یک تقویت کننده سیگنال استفاده شده تا آنتن دهی تمامی موبایل در حالت ایده آل قرار داشته باشد. علاوه بر این حالت های روشنایی خودکار و True Tone نیز غیرفعال شده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران - اند.

پرچمدارهای اندرویدی این آزمایش شامل وان پلاس ۶، گلکسی نوت ۹، پیکسل ۲ اکس ال، هواوی پی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران - ۲۰ پرو، اچ تی سی U12 پلاس و الجی جی ۷ تینکیو است. تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران

نتایج نهایی حاکی از این است که شارژدهی آیفون های جدید یارای رقابت با اغلب پرچمدار های اندرویدی ندارد؛ البته این مساله چندان عجیب نیست چرا که ظرفیت گوشی های اپل در حد میان رده های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران - اندرویدی است.

بر این اساس شارژ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران - باتری آیفون XS Max پس از ۱۰ ساعت و ۳۸ دقیقه به پایان رسیده که از میانگین ۹:۴۸ بیشتر بوده است. میزان شارژدهی آیفون XS اما از ۹:۴۱ دقیقه فراتر نرفته که با توجه به ظرفیت پایین باتری آن چندان جای تعجبی ندارد. نکته جالب اینجاست که برخلاف ادعاهای اپل مبنی بر بهبود میزان شارژدهی XS نسبت به X، سال گذشته آیفون X تا ۱۰:۴۹ دقیقه در این تست دوام آورده بود.

علی رغم شکست گوشی های الجی جی ۷ تینکیو و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چالوس استان مازندران - اچ تی سی U12 پلاس از آیفون ها، بقیه مدل ها عملکرد بهتری از خود به جای گذاشته اند. رده های نخست این آزمایش به ترتیب به هواوی پی ۲۰ پرو با ۱۴:۱۳، پیکسل ۲ اکس ال با ۱۲:۰۹، گلکسی نوت ۹ با ۱۱:۲۶ و وان پلاس ۶ با ۱۱:۲۲ ساعت اختصاص پیدا کرده است.

 

تماشا کنید: تست مقاومت آیفون Xs Max برخی ادعاهای اپل را زیر سوال می برد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone