تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35374.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی اوپو فایند اکس از سازوکار دوربین جهنده آن پرده برمی دارد

دوربین جهنده اوپو فایند اکس قابلیتی است که بیش از اسنپدراگون ۸۴۵ و رم ۸ گیگابایتی آن توجهات را به خود جلب کرده و حالا سازوکار آن مشخص شده است. اوپو فایند اکس در حضور رقبایی ...

دوربین جهنده اوپو فایند اکس قابلیتی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که بیش از اسنپدراگون ۸۴۵ و رم ۸ گیگابایتی آن توجهات را به خود جلب کرده و حالا سازوکار آن مشخص شده است.

اوپو فایند اکس در حضور رقبایی مثل گلکسی نوت ۹ و آیفون های بعدی شانس چندانی برای کسب عنوان بهترین موبایل سال را ندارد، با این حال به لطف دوربین جهنده که هنگام نیاز دوربین های سلفی و اصلی را در اختیار کاربر قرار می دهد، می توان آنرا یکی از جالب ترین اسمارت فون های سال به شمار آورد.

کمپانی سازنده مدعی است که دوربین جهنده فایند اکس ظرف نیم ثانیه آماده تصویربرداری می شود و تست های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - صورت گرفته روی دستگاه نیز این امر را تایید می کند. حالا سایت های تخصصی برای بررسی بیشتر این سیستم فایند اکس را کالبدشکافی کرده اند.تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیبا برداشتن قاب پشتی دستگاه مشخص می شود که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مثل دوربین ویو نکس در این موبایل هم بخش اعظم کار بر عهده یک عملگر خطی قرار دارد. موتور این ماژول در تصویر زیر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با رنگ زرد و ریل های راهنمای آن با رنگ قرمز مشخص شده اند. بخشی که با رنگ سبز برجسته شده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نشانگر کابل های کشی است که وظیفه قلاب کردن دوربین، اسکنر سه بعدی چهره و دیگر اجزا را برعهده دارد. تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در تصویر زیر شاهد پیچی هستیم که وظیفه چرخاندن موتور الکتریکی برای حرکت را برعهده دارد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با این حال برخلاف نکس خبری از فنر نیست. تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیتعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

فایند اکس سومین موبایلی است که برای احراز هویت نور ساختار یافته را به چهره کاربر می تاباند. در تصویر زیر  پروژکتور نقطه ای، دوربین سلفی، دوربین مادون قرمز و نور ثانوی مادون قرمز دیده می شود. تعمیرات یخچال زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

نکته جالب اینجاست که علی رغم فضای عظیمی که این ماژول اشغال کرده، اوپو توانسته باتری ۳۷۳۰ میلی آمپر ساعتی را در فایند اکس جای دهد که از میانگین اسمارت فون ها بیشتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone