تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13702.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین نسخه مایکروسافت اج از کاربران می‌خواهد موتور جستجو را به بینگ تغییر دهند

اگر کاربر مرورگر «مایکروسافت اج» باشید، حتما می‌دانید که موتور جستجوی پیش‌فرض آن «بینگ» است. البته از آن‌جایی که هر دو محصول متعلق به شرکت مایکروسافت هستند، جای تعجبی ندارد. نکته تعجب‌آور این است که ...

اگر کاربر مرورگر «مایکروسافت اج» باشید، حتما می‌دانید که موتور - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - جستجوی پیش‌فرض آن «بینگ» - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - است. البته از آن‌جایی که هر دو محصول متعلق به شرکت مایکروسافت هستند، جای تعجبی ندارد. نکته تعجب‌آور این است که مایکروسافت در جدیدترین بروزرسانی مرورگر اج، از کاربران - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - می‌خواهد تا به صورت پیش‌فرض از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - موتور جستجوی بینگ استفاده کنند.

پس از انجام بروزرسانی و اولین باری که برنامه  را اجرا می‌کنید، - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - مایکروسافت توسط یک اعلان به شما می‌گوید «از تنظیمات توصیه شده مرورگر استفاده کنید.» در متن اصلی این اعلان، عنوان شده است که: «هنگام مرور با جدیدترین نسخه مایکروسافت اج، بهترین مرورگر برای ویندوز ۱۰، از عملکرد، حریم خصوصی و بهره‌وری در سطح جهانی برخوردار شوید.»

در ادامه این اعلان دو گزینه برای کاربران دیده می‌شود که شامل «استفاده از تنظیمات توصیه شده مرورگر مایکروسافت» با این نکته که موتور جستجوی پیش‌فرض مرورگر به مایکروسافت بینگ تغییر پیدا خواهد کرد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - و «عدم بروزرسانی تنظیمات مرورگر» می‌شود.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران

بسیاری از کاربران شبکه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - اجتماعی ردیت اعلان جدید را در هنگام بروزرسانی مشاهده‌ کرده‌اند. برخی از آن‌ها از این اعلان به عنوان یک اشکال یاد کرده‌اند اما به ادعای یکی از منابع داخلی مایکروسافت دلیل واقعی این امر این است که موتور جستجوی برخی کاربران ممکن است مورد هدف بدافزارها قرار گرفته باشد و مایکروسافت با این کار قصد دارد مرورگر آن‌ها را مجددا اصلاح کند.

البته که این مشکل غیرمعمول نیست. پیش از این گزارش‌های زیادی از این مشکل شده بود که پس از دانلود برخی اپلیکیشن‌های رایگان، موتور جستجوی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - پیش‌فرض مرورگر کاربران به موارد دیگری شبیه به گوگل تغییر پیدا کرده است. بنابراین می‌توان گفت مایکروسافت بدون هیچ سوء نیتی، فرصت تازه‌ای برای رفع مشکل مرورگر کاربران ارائه کرده است.

البته - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - این موضوع نیز ممکن است که مایکروسافت با انجام این کار قصد داشته کاربران بینگ را افزایش دهد. با این حال، این موضوع را به یاد داشته - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - باشد که تمام تنظیمات مرورگر اج باید بین تمام دستگاه‌های شما همگام سازی شود. بنابراین - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر جویبار استان مازندران - اگر می‌خواهید از موتور جستجوی گوگل استفاده کنید، احتمالا مجبور خواهید بود که آن را در سایر دستگاه‌های خود نیز فعال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سپیده نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روز بخیر احیانا طرفای روستای حیدرآباد جویبار تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در روستای حیدرآباد شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone