🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43101.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک بی سر و صدا شبکه اجتماعی جدیدی را در چین معرفی کرد

کنترل شدید اینترنت توسط دولت چین بر کسی پوشیده نیست. این سخت گیری ها باعث شده که بسیاری از وبسایت های مطرح جهان در این کشور مسدود شوند. از سوی دیگر غول های اینترنتی همچون ...

کنترل شدید اینترنت توسط دولت چین بر کسی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پوشیده نیست. این سخت گیری ها باعث شده که بسیاری از وبسایت های مطرح جهان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در این کشور مسدود شوند. از سوی دیگر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - غول های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اینترنتی همچون فیسبوک و گوگل قصد دارند که به شیوه های گوناگون به بازار این کشور نفوذ کنند. در همین رابطه فیسبوک به تازگی و بی سر و صدا اپلیکیشنی به نام Colorful Balloons را در این کشور منتشر کرده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است.

Colorful Balloons به اپلیکیشن Moment فیسبوک شباهت بسیار زیادی دارد. این برنامه به شما اجازه می دهد تا تصاویر خود را با دوستان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. حتی نام اپلیکیشن هم شما را به یاد لوگوی اپ Moment می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اندازد.

به گزارش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیویورک تایمز، فیسبوک در ماه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می سال جاری اقدام به عرضه این اپلیکیشن کرده است. این برنامه توسط شرکت چینی Youge Internet Technology منتشر شده که در ظاهر هیچ ارتباطی با فیسبوک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ندارد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک در سال های اخیر بارها و بارها از کشور چین بازدید کرده است. وی در طی این بازدید ها به طور آشکار با مقامات چینی برای آینده شرکت خود وارد مذاکره شده است. در راستای همین مذاکرات، سال - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گذشته اعلام شد که فیسبوک برای راضی کردن مقامات چینی تلاش هایی برای ارائه ابزاری جهت سانسور شبکه اجتماعی خود در این کشور انجام داده است.

فیسبوک در مصاحبه با وبسایت ورج و در رابطه با برنامه هایش در چین اعلام کرده که:

ما به طرق مختلف برای درک و فراگیری این کشور وقت گذاشته ایم. در حال حاضر تمرکز ما روی کمک به کسب و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کارهای چینی و توسعه دهندگان این کشور است و میخواهیم از طریق پلتفرم تبلیغاتی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود آن ها را به بازارهایی که در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خارج از خاک این کشور قرار دارند معرفی کنیم.

این اولین باری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است که فیسبوک این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چنین بدون سر و صدا و در خفا اقدام به عرضه اپلیکیشنی می کند. در ادامه باید ببینیم که واکنش دولت چین به انتشار این اپلیکیشن چگونه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone